Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättävä hellyydenosoitus - tulkinta-apua kaivataan

Vierailija
30.03.2013 |

Menin sekaantumaan varattuun työkaveriini viime syksynä. Ymmärsimme kuitenkin, että niin kauan kuin työkaverillani on tyttöystävä, emme voi jatkaa samaan malliin. Otimme hieman etäisyyttä ja päätimme pysyä ystävinä. Periaatteessa tämä toimiikin ihan hyvin. Meillä on edelleen hauskaa yhdessä ja luotamme toisiimme. Pidän kuitenkin työkaveristani yhä aivan liikaa, mutta jotenkin olen onnistunut pitämään tunteeni kurissa, jotta jokapäiväinen kanssakäyminen töissä on onnistunut.

Eilen sitten kuitenkin tapahtui taas jotain. Olimme viettämässä työporukalla iltaa ja illan päätteeksi jaoimme saman taksin kolmannen työkaverimme kanssa. Istuimme takapenkillä kahdestaan, ja yllättäen työkaverini tarttui käteeni. Siinä me sitten istuimme takapenkillä käsi kädessä sanomatta sanaakaan, ettei etupenkillä ollut kolmas työkaverimme huomaisi mitään.

Menimme omiin koteihimme yöksi, mutta ennen nukkumaanmenoa, työkaverini lähetti minulle vielä hellän hyvän yön toivotuksen. Hellimmän ikinä.

Nämä ovat toisaalta pieniä juttuja verrattuna siihen, mitä kaikkea olemme yhdessä tehneet. Pieniä, mutta omalla tavallaan todella intiimejä... Sydämeni on taas aivan riekaleina enkä tiedä, mitä tässä pitäisi tehdä tai ajatella. Olin ehkä juuri saanut taottua päähäni, ettei meistä tule ikinä mitään ystäviä enempää, ja sitten hän antaa yhtäkkiä taas pientä toivon kipinää ja merkkejä siitä, että välittää.

Ylitulkitsenko asioita ja teenkö näistä pienistä jutuista liikaa draamaa? Tulkintoja, ohjeita?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitaan yhta kaavaa, nama ovat tapauskohtaisia juttuja. En uskoisi ennen kuin naen, mutta olen samaa mielta, etta kadesta pitaminen voi olla hyvin intiimia. Riippuu tunnelmasta tilanteessa.

Vierailija
22/23 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi rakastaa omaa vakituista puolisossan ja säätöään yhtä paljon. Miksi laittaisit miehen valitsemaan? Silloinhan hän menettäisi ainakin yhden tärkeän ihmisen elämässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin ajattelen heti, että jos on vähänkään ollut alkoholin vaikutuksen alaisena, niin älä kuvittele mitään. Jos olisi rakastunut suhun, niin varmaan olis jo jättänyt tyttöystävänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän