Mitä vastaatte miehelle
joka kysyy monesko hän on? Ja kuinka kaukana totuudesta vastauksesi on?
Minusta yhdeksän on ollut hyvä numero. Ensimmäiseksi ei kehtaa sanoa, kun esikoista olisi vähän työläs selittää ja kymmenen on epäilyttävä tasanumero.
Ja se yhdeksän on kaukana totuudesta, hihii!
Kommentit (12)
Ei ole vielä kysynyt. 10 vuotta avioliittoa tulee kesällä täyteen. Jos joskus kysyy, vastaan aivan totuudenmukaisesti. Ja vastaus silloin: toinen. (avoero ennen miehen tapaamista). Lapset ovat syntyneet avioliiton aikana.
No eikse ollut niin, että tähän kysymykseen oikea vastaus on kolme?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 22:44"]
No eikse ollut niin, että tähän kysymykseen oikea vastaus on kolme?
[/quote]tai siis että kolme aiemmin, ja mies siis neljäs.
Varsin kaukana mäkin oikeasti meen, mutta luotan tähän neuvoon.
Mitähän huorana toimineet naiset vastaa.
mä ainakin oon kertonu totuuden, johtuu siitä, että nykyinen on mun paras ystävä ollu jo vuosia enne kun alettiin ja se ties musta jo valmiiks ihan kaiken ja mä siitä, eikä kumpaakaan oo haitannu mikään mitä menneisyydes on tapahtunu :)
Mun vastaus on "about kymmenen". Tuo on hieman venytetty totuus.
Vastasin totuudenmukaisesti eli neljäs poikaystävä + lisäksi suhteiden välissä ollut yhteensä kaksi vakipanoa.
Ei ole mies ikinä kysynyt...mitä ihmettä aikuinen mies moisella tiedolla tekee?
Miksi siitä pitäisi valehdella? Itse vastaisin rehellisesti niinku asia onkin.
Tää on sen "vain neitsyitä arvostetaan ..." hullun yrityksiä, innovatiivinen kahjo, kalastelee vastauksia itselleen moralisoitavaksi
Ei oo munkaan mies kysynyt. Mutta ollaan kyllä molemmat vietetty villi nuoruus. Jos kysyisi, niin vastaisin todenperäisesti.
Ei ole kysellyt, joten ei ole tarvinnut miettiä. Olen joskus päätellyt hänen luulevan minun olleen nuorena vähän kevytkenkäinen, mikä ei pidä paikkaansa.