Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etäinen ja kylmä tyttöystävä.

Tuskaileva poikaystävä
19.03.2019 |

Moi, arvoisat palstalaiset. Tämä on ensimmäinen kerta kun kirjoitan tänne, mutta useasti olen täältä lueskellut muiden ihmisten tarinoita ja yrittänyt löytää sitä kautta ratkaisuja omiinkin ongelmiini.

Aloitan oman tarinani sanomalla, että puhtaasti järjellä ajateltuna tiedän, että minun pitäisi erota nykyisestä suhteestani. Tunnetasolla se ei vain ole niin helppoa. Jaan jutun osiin, koska muuten tulee näemmä valitusta liian pitkästä viestistä.

Tarina alkaa viime vuoden toukokuusta, jolloin löysin Tinderistä tytön (olen itse mies), josta siis tuli kesän kuluessa tyttöystäväni. Tai ainakin puheen tasolla silloin sovittiin, että seurustellaan. Hänessä oli heti alussa paljon kiinnostavaa: kaunis (tai oikeastaan söpö, sillai naapurintyttömäisesti), älykäs voimakkain mielipitein, tunteikas sillä pitää laajaa ystäväpiiriään erittäin tärkeänä, sekä hyvä keskustelija. Paljon, siis hyvin paljon ollaan koko tämän ajan keskusteltu töistä sillä olemme molemmat samalla alalla. Ja mielenkiintoista siitä puhua onkin. Hän on paperilla näine listaamani ominaisuuksineen juuri sellainen, kun haluaisinkin naiseni olevan.

Mutta on ongelmia. Yhdessäolomme on hänelle hankalaa ja sellaista, joka vaatii hänen omien sanojensa mukaan aina tietynlaista heittäytymistä. Tämä on ensimmäinen seurustelusuhde, jossa hän on koko 28 ikävuotensa aikana ollut, ja on antanut ymmärtää että on muutenkin ollut melko hiljaista miesrintamalla tätä ennen; olen jopa epäillyt, onko hän neitsyt. En ole vieläkään satavarma; yhdessä me olemme harrastaneet vain sormileikkejä - mutta menen osin asioiden edelle. Kaikenlainen fyysinen aloitteenteko on hänelle vaikeaa, ellei mahdotonta eikä hän sitä teekään. Jos haluan suudella, suutelen. Jos haluan kosketusta, asetan kätensä keholleni. Jos haluan petipuuhia (eli sormetusta; lue edemmäs), teen siinäkin aloitteen. Vaihtoehtona on joka kerta, että siltä illalta jää saamatta koska hän ei aloitteisiin kykene. Yhdyntää ei olla harrastettu. Pari kertaa on koitettu, mutta hän ei halunnut koskettaa penistäni enkä kyllä ala itse itseäni kiihottamaan myöskään. Ja siihen se molemmilla kertaa lopahti. Hänet kyllä tyydytin sormin ja suulla.

Hän ei myöskään juurikaan anna kehuja, eikä itsekään oikein osaa ottaa niitä vastaan. Esimerkiksi kauniiksi kehuminen tuo todennäköisimmin vastauksen "Höpönlöpö!" ja nauruhymiön.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi ollut tuollaisessa suhteessa kauaa. Tyttö on sun kanssa epämukavuusalueella? Joko hän ei vaan tykkää susta tarpeeksi tai hänen täytyy vaan "kasvaa" ihmisenä vielä. Ei selkeästi ole kypsä parisuhteseen. Itselläni ainakin ehdottomana vaatimuksena on että mulle eli parisuhteelle tehdään tarpeeksi aikaa ja seksielämänkin olisi hyvä sujua.

Etköhän löydä tytön joka haluaa samoja juttuja kuin sinä!

Vierailija
42/48 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että hänellä on ongelmia kiintymyssuhteen muodostamisen kanssa lapsuutensa vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että hänellä on ongelmia kiintymyssuhteen muodostamisen kanssa lapsuutensa vuoksi.

Aivan, mutta ehkä erilailla kuin moni täällä tuntuu tulkitsevan. Minä ajattelisin, että hän on jo lapsuudessaan joutunut paljon miellyttämään muita ja tekemään asioita, joita ei olisi halunnut, jottei loukkaisi toisia. Siksi hän nytkin on suhteessa Ap:n kanssa, vaikkei oikeasti haluaisi.

Vierailija
44/48 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Joko tyttöystävää ei kiinnosta tarpeeks ja on m**kku kun pitää kuitenkin sua siinä vähän niinkun varalla. Tai sitten hänellä on sellaisia traumoja, ettei kykene normaaliin parisuhteeseen.

Vierailija
45/48 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa ap:n 'tyttöystävällä' millainen lapsuus hyvänsä, turha ap:n on sillä elämäänsä pilata.

Kesä tulossa ja niin moni nainen haluaisi oman miesystävän, jonka kanssa voisi pitää toisiaan hyvänä ja mahdollisimman usein.

Ap voisi tuon epäseurustelun nyt heittää mieltä painamasta ja suunnata sinne, missä on kysyntää.

Vierailija
46/48 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on selvä merkki siitä että tyttö on aseksuaali.

Vierailija
47/48 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplle neuvo: juttele tyttöystäväsi kanssa asiasta älä pslstalla. Vain hän itse tietää mitä ajattelee ja miten näkee tilanteen.

Vierailija
48/48 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on selvä merkki siitä että tyttö on aseksuaali.

Yksi kaverimies, jonka kanssa emme todellakaan ole enää missään tekemisissä, olisi voinut kirjoitella minusta nettiin juuri tällaista. Hän oli ajatellut meidän seurustelevan ja minun vain olevan aseksuaali, kun meillä ei ollut seksiä... Meillä ei ollut seksiä, koska a) pidin häntä kaverina ja b) en halunnut häntä seksuaalisesti. Halailua ja pientä pussailuakin oli pari kertaa pidemmän ajan sisällä ollut, koska miksikäs ei, olimme molemmat sinkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi