Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö mies(exä) minua hyväksi? Seksisuhde

Hämillää
19.03.2019 |

Tosiaan, oon seksisuhteessa exäni kanssa. Se on toiminut meillä tosi hyvin vuosia jo. Jouluna oli iso riita mutta saatiin se sovittua( jotenkin, ainaskin ollaa seksisuhtees jälleen ja puhutaan asioita toisillemme kuten ennenkin)

Meillä ollut riitaa monesti entisistä panoista.. exän on pannu sen exää (kenenkaa se petti minua, kun seurusteltiin. Ei seksiä harrastanut silloin vaan niillä oli alku juttua kun jäi kii) joten ero tuli ja nyt ollaan täs pistees.

Noh nyt otin puheeks sen että unohetaanko ne tietyt henkilös kokonaan, elämäst heitetään pois ne koska ne on aiheuttanut vaan vahinkoa meille (mustasukkasuutta siis ja epäilystä) niin nyt exä sano että ei käy. Se haluu kaveeraa senkaa mut en epäile et se panee sitä koska noh se panee miukaa tosi useesti ja on tosi sulonen miuta kohtaan? Vai oonko vaan sinisilmänen.

Käyttääks exä miuta nyt hyväksee vai annanko olla? Ylireagoinko? Välitän exästäni ja hänki minusta(ainankin väittää)

Täs on toinejuttu kans että oon mun exän kaverin kanssa tehny suuttuspäissään vedin kätee sitä (juuri silloin kun erottiin) niin exä on vihanen mulle siitä ja en saa siit ikin anteeks enkä saa olla senkaa tekemisis...

Kertokaa naiset ja miehet mitä tää on. Tiiän typerä ja sekava tilanne

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun se mies tulloo niin elä heti levitä ketaroitas levällee sen ettee, vaan kysy siltä "rakastatko sie minnuu? Jos sie rakastat niin voisitko sie panna vaan miuta jos mie luppaan olla vetämättä kaveriltas kätteen? Jos ei sääjetä ennää eksien kanssa ja oltais vaan kilttejä vaan toisillemme. Annatko miulle anteeksi?"

Vierailija
22/22 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pettämistä jos ei olla parisuhteessa tai muutenkaan luvattu olla vain sinun kanssa.

Ei voi rikkoa sopimusta jossei mitään ole sovittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän