Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervehditkö työkaveria?

Vierailija
29.03.2013 |

Mulla työkaveri, joka ei tervehdi.Pitäiskö kysyä miksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tervehdin!

Vierailija
2/8 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtä, joka on ihan tyhmä. Tosin oon sitten itse tyhmä, kun en tervehdi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tervehdi. Osastollamme työskentelee 75 henkeä, enkä tervehdi heitä käytävällä. Aamulla moikkaan niitä jotka portaissa tulee vastaan.

Vierailija
4/8 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tervehdin. Se kuuluu normaaleihin käytöstapoihin.

Vierailija
5/8 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tervehtisi, ellei olisi tätä sosiaalista painetta toimia niin. Mielestäni se on turhaa, en osaa kunnolla selittää miksi. Mielestäni sillä on enemmän merkitystä, miten muuten ihmistä kohtelee. Kauniisti tervehtivä työkaveri voi oikeasti inhota sinua ja puhua pahaa selän takana.

Vierailija
6/8 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa aina tervehtiä, vaikka olen jokseenkin varma, että minusta puhutaan pahaa selkäni takana sen takia. Ihmisten (kaikki 20) pakonomainen tervehtiminen joka aamu tuntuu tarkoituksettomalta, ihmisille voi olla ystävällinen muutenkin.

Vierailija
7/8 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes tajunnut, miten paljon on näitä sosiaalisesti kyvyttömiä omannavan tuijottelijoita, joiden mielestä kaikki käytösnormit ovat turhia ja tarkoituksettomia, kun voihan sitä käyttäytyä hyvin jotenkin toisin. Aivan käsittämätöntä soopaa!

Tervehtiminen ei vie sinulta mitään. Ei edes ääntä, koska voit ohikävellessäsi nyökätä tai hymyillä ja liikuttaa huuliasi. Jokainen varmaan tajuaa, että se tervehtimisen kohde saa huomiosta hyvän mielen. Helppo ja ilmainen tapa osoittaa ystävällisyyttä. 

Samoin perustein voidaan todeta, että kiittäminen on turhaa ja tarpeetonta. Voi kiitollisuuttaan osoittaa muutenkin kuin kiittämällä ja se, jota kiittää, voi inhota sinua, joten olisi hölmöä kiittää...

Ihan pienten pentujen kitinää ja vikinää! Tosiasiassa tervehtimättömät - oli syyt mitkä tahansa - ovat itsekeskeisiä, epäsosiaalisia ja vainoharhaisia ihmisiä, jotka käyttävät päivänsä miettimällä, mitä tuokin minusta oikeasti ajattelee. Sitten vaan todetaan päälle, että on jotenkin tarpeetonta sanoa hei, kun se on niin turhaa ja vaivalloista ja vie aikaa ja on tekopyhää jne. 

Tervehtimättömyys on moukkamaista ja huonokäytöksisistä. Peruskäytöstavat puuttuvat. On yksinomaan noloa yrittää vääntää sitä joksikin muuksi.

Ja muuten minäkin työskentelen yrityksessä, jossa on työntekijöitä useita satoja. Tervehdin kaikkia, joita en muista tavanneeni aiemmin saman päivän aikana. Joskus jotakuta useamman kerrankin. Ei haittaa.

Vierailija
8/8 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen ihan rehellisesti epäsosiaalinen luonne, enkä tervehdi, koska se tuntuu teennäiseltä/väkinäiseltä ja luonnottomalta.

Muut ovat vastaavasti oppineet olemaan tervehtimättä minua, mihin olen ihan tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi