Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka tuntevat seksuaalista vetoa älykkyyteen?

Vierailija
19.03.2019 |

Olen näin yleisesti aika epäseksuaalinen ihminen. En ole koskaan harrastanut seksiä tai edes masturboinut. Syynä tähän on se, että koen harvoin seksuaalisia tunteita. Ihmiset ovat minulle lähtökohtaisesti aika neutraalin näköisiä, en esim. pysty osoittamaan kuvista, kuka näyttää mielestäni seksikkäältä ja kuka ei.

Olen kuitenkin muutamia kertoja ollut tilanteissa, joissa henkilön älykkyys saa minut kiihottumaan valtavasti ja suorastaan kuolaamaan :D esim. kerran kaverini ratkaisi vaikeaa matematiikan tehtävää, ja oli todella vaikeaa pysyä pöksyissäni. Näissä tilanteissa sitten seksuaaliset tunteet oikein tulvivat yli äyräiden, kun en muissa tilanteissa niitä tunne. Matemaattisen älykkyyden lisäksi filosofinen älykkyys ja pohdiskelevuus ovat kuuminta ikinä... ei ole väliä, onko henkilö mies, nainen vai muu. Olen aivan pöksyt märkänä älykkyydelle! Löytäisinpä joskus sellaisen älykkään henkilön, jonka kanssa puuhailu onnistuisi. Tuo kaverini on varattu, ja olisi muutenkin ehkä liian vaivaannuttavaa :D onko jollain samanlaisia kokemuksia? Mistä löytäisin oikein älykkään sinkkuhenkilön?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia tunteita Stephen Hawking saa sinussa aikaan?

Vierailija
2/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia tunteita Stephen Hawking saa sinussa aikaan?

Tämä unohtuikin mainita: noissa tilanteissa olen aina ollut läsnä kyseisen henkilön kanssa. Etänä seksuaaliset tunteet eivät välity, vaikka henkilö olisikin huippuälykäs. Mielenkiintoista kyllä miettiä, mitä olisin tuntenut, jos olisin joskus Hawkingin tavannut.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sapioseksuaalisuus. Täällä myös.

Vierailija
4/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miten lienee... useimpina hetkinä älykötkin ovat ihan tavallisia. Riittääkö se, että älykkö osoittaa älykkyytensä kerran päivässä? Ilmiö on vähän tuttu minullekin. Nainen, jolla leikkaa, houkuttaa minua. Ylipäätään syvällinen keskustelu on innostavaa myös seksuaalisesti.

Ammoisista tyttöystävistäni kaksi oli todellisia älykköjä. Kognitiivisesti huomattavasti muita näppärämpiä. Ajan mittaan heidän ongelmansa muilla elämän alueilla tekivät lopun suhteista. Tai ehkä nekin ongelmat johtuivat siitä, että minä en ole huippuälykäs, vaan useimmissa asioissa jokseenkin tavallinen.

Vierailija
5/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miten lienee... useimpina hetkinä älykötkin ovat ihan tavallisia. Riittääkö se, että älykkö osoittaa älykkyytensä kerran päivässä? Ilmiö on vähän tuttu minullekin. Nainen, jolla leikkaa, houkuttaa minua. Ylipäätään syvällinen keskustelu on innostavaa myös seksuaalisesti.

Ammoisista tyttöystävistäni kaksi oli todellisia älykköjä. Kognitiivisesti huomattavasti muita näppärämpiä. Ajan mittaan heidän ongelmansa muilla elämän alueilla tekivät lopun suhteista. Tai ehkä nekin ongelmat johtuivat siitä, että minä en ole huippuälykäs, vaan useimmissa asioissa jokseenkin tavallinen.

Minulle riittää, että henkilö vakuuttaa minut älykkyydellään, sen jälkeen näen hänet jatkuvasti haluttavana niinä tavallisinakin hetkinä.

-Ap

Vierailija
6/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Niles Crane on tajuttoman kuuma.

Samoin kun Miika Nousiainen. Kuuntelen aina pöksyt märkänä.

Vierailija
7/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on voimakas seksivietti, mutta silti en syty muista kuin selkeästi älykkäistä miehistä. Nykyinen ja aiempi kumppanini ylittävät kumpikin Mensan rajan (en tätä tiennyt heihin tutustuessani, asia on selvinnyt myöhemmin). Saan huomattavia väristyksiä kun vaikkapa nykyinen kumppani näyttää minulle kirjoittamaansa ohjelmakoodia, tai osoittaa keskustelussa olevansa keskustelukumppania älykkäämpi. Ei siis sellaisella moukkaöykkäri-tyylillä, vaan ystävällisesti ja tavalla, josta vain toinen yhtä älykäs edes tajuaa mistä on kyse.

Tämä piirre johtaa minulla korkeaan parisuhdeuskollisuuteen, koska en vain pidä kovin monia miehiä puoleensavetävinä. Silloin harvoin kun sellainen tulee vastaan olen aloittanut hänen kanssaan parisuhteen. :D Mieheni on myös samoilla linjoilla. Häntä lähestytään useinkin baareissa ja mm. ammatillisissa tilaisuuksissa, mutta viisari ei kuulemma värähdä ollenkaan, kun nämä naiset eivät ole läheskään tarpeeksi älykkäitä.

Olen usein kuullut väitettävän, että voimakkaan seksuaaliset ihmiset myös pettäisivät enemmän, mutta tämä ei kyllä pidä lainkaan paikkaansa minun eikä mieheni kohdalla. Harrastamme paljon seksiä, mutta ainoastaan keskenämme.

Vierailija
8/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mikä seksuaalisuus on kun kiihottaa tyhmät ihmiset? Mikä on sapioseksuaalisuuden vastakohta?

Vierailija
9/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin pyörtyä kun yhdessä palaverissa todella hyvännäköinen asianajaja selitti meille jotain työhön liittyviä lakipykäliä. En kuullut puoliakaan, yritin vaan olla kuolaamatta...

Vierailija
10/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe ja hyvin tuttua minulle. Olen ihastunut ja rakastunut vain älykkäisiin ihmisiin. Sen jälkeen kun ihastuminen on alkanut niin käyn aivan kuumana vaikkei mitään erikoista tapahtuisikaan. Riittää kun mies avaa suunsa ja puhuu.

En ole koskaan kiihottunut lihaksista, komeasta ulkonäöstä tai mistään miehisistä testosteronipullisteluista. Täälläkin paljon puhuttu raha, autot tai statusjutut ei herätä minussa mitään tuntemuksia. Vain älykkyys.

Vierailija
11/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sapioseksuaalisuus. Täällä myös.

Mikä??

Vierailija
12/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka kiihotutte vain älykkyydestä, millaiset äidit ja isät teillä on ollu? Onko toinen ollut älykäs ja rakastava, toinen tyhmä ja itsekäs?

Vierailija
13/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni :D Ihastuin viimeksi hyvin hintelään, nörttiin mieheen jolla oli isot silmälasit ja vaativa asema meidän työpaikalla :D Ihan hiton älykäs mutta ei tosiaan mikään kalenteripoika....

En teidä mikä siinä on. Äykkyys on hot!

Vierailija
14/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka kiihotutte vain älykkyydestä, millaiset äidit ja isät teillä on ollu? Onko toinen ollut älykäs ja rakastava, toinen tyhmä ja itsekäs?

Äiti Mensa ja isä keskivertoa älykkäämpi.

Älykäs mies jolla pysyy vasara kädessä ja on aikaan saava. Ulkonäöllä ei ole niin väliä.

Ehdotuksia?

Vierailija
15/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ennemmin älykkyyteen tunnen vetoa kun ulkonäköön.

Vierailija
16/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin älykkyys on välttämätöntä, jotta voisin kiinnostua henkilöstä seksuaalisesti. Mutta pelkkä äly ei riitä, pitää olla myös muuta.

Tyhmä ihminen oksettaa minua, en voisi ikinä ryhtyä peuhaamaan tolleron kanssa, olkoon ihan miten upean näköinen tahansa.

Suurin osa seksistä tapahtuu korvien välissä. Juuri sen vuoksi kaikki psykotroopit ja monet muutkin lääkkeet lamaavat seksuaalielämää.

Vierailija
17/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen aihe ja hyvin tuttua minulle. Olen ihastunut ja rakastunut vain älykkäisiin ihmisiin. Sen jälkeen kun ihastuminen on alkanut niin käyn aivan kuumana vaikkei mitään erikoista tapahtuisikaan. Riittää kun mies avaa suunsa ja puhuu.

En ole koskaan kiihottunut lihaksista, komeasta ulkonäöstä tai mistään miehisistä testosteronipullisteluista. Täälläkin paljon puhuttu raha, autot tai statusjutut ei herätä minussa mitään tuntemuksia. Vain älykkyys.

Tämä voisi olla minun kirjoittamani.

Ei liene sattuma, että olen (ÄO:sta tietämättä) valinnut miehen/, jonka älykkyys on Mensa-tasoa Ollaan oltu naimisissa jo 20 vuotta ja tuntuu siltä, että en ole missään vaiheessa ollut kyllästynyt häneen tai parisuhteeseemme. Olemme kiinnostuneita melko pitkälti samoista asioista ja myös vieroksumme samoja asioita.

Vierailija
18/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se juttu, että kun joku nainen kehuu miestään älykkääksi ja sitten se mies on joku outo valittaja joka haukkuu vaimon jäätelöannoksen, tarjoilija epänaisellisen tyylin ja kertoo oman oluensa historian ja naureskelee kukko oluelleni ja väittää, että ei ole olemassa vehnäallergiaa.

Vierailija
19/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti! Siksi olen torjunut aika monta miestä, jos liian pullottavat lihakset, epäilen vaistomaisesti. 869Hyvät keskustelut on parasta!

Vierailija
20/29 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti! Siksi olen torjunut aika monta miestä, jos liian pullottavat lihakset, epäilen vaistomaisesti. 869Hyvät keskustelut on parasta!

Juujuu, vähän päissäni olen, mutta silti samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi