Muita, jotka tuntevat seksuaalista vetoa älykkyyteen?
Olen näin yleisesti aika epäseksuaalinen ihminen. En ole koskaan harrastanut seksiä tai edes masturboinut. Syynä tähän on se, että koen harvoin seksuaalisia tunteita. Ihmiset ovat minulle lähtökohtaisesti aika neutraalin näköisiä, en esim. pysty osoittamaan kuvista, kuka näyttää mielestäni seksikkäältä ja kuka ei.
Olen kuitenkin muutamia kertoja ollut tilanteissa, joissa henkilön älykkyys saa minut kiihottumaan valtavasti ja suorastaan kuolaamaan :D esim. kerran kaverini ratkaisi vaikeaa matematiikan tehtävää, ja oli todella vaikeaa pysyä pöksyissäni. Näissä tilanteissa sitten seksuaaliset tunteet oikein tulvivat yli äyräiden, kun en muissa tilanteissa niitä tunne. Matemaattisen älykkyyden lisäksi filosofinen älykkyys ja pohdiskelevuus ovat kuuminta ikinä... ei ole väliä, onko henkilö mies, nainen vai muu. Olen aivan pöksyt märkänä älykkyydelle! Löytäisinpä joskus sellaisen älykkään henkilön, jonka kanssa puuhailu onnistuisi. Tuo kaverini on varattu, ja olisi muutenkin ehkä liian vaivaannuttavaa :D onko jollain samanlaisia kokemuksia? Mistä löytäisin oikein älykkään sinkkuhenkilön?
Kommentit (29)
Jos miehet kiihottuisi älykkyydestä, niin ihmiskunta olisi tuhoutunut aika päiviä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Entä mikä seksuaalisuus on kun kiihottaa tyhmät ihmiset? Mikä on sapioseksuaalisuuden vastakohta?
Tampioseksuaalisuus?
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet kiihottuisi älykkyydestä, niin ihmiskunta olisi tuhoutunut aika päiviä sitten.
Miksi alapeukkuja, tämähän on ihan totta:(
Miehiin vetoaa isot tissit ja takamus, ja tälle ette mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Luonto on tässä kohtaa ollut fiksumpi. Ei ole kasannut eteen ylipääsemätöntä estettä lisääntymiselle.
Tietysti miehen älykkyys vetoaa naisiin. Miehiin vetoaa ihan muut avut. Ne on niitä avuja, jotka mies voi nähdä silmillään, tai koskemalla.
Älykkäät naiset etsivät yleensä älykkään puolison.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti miehen älykkyys vetoaa naisiin. Miehiin vetoaa ihan muut avut. Ne on niitä avuja, jotka mies voi nähdä silmillään, tai koskemalla.
Miehet eivät jaksa viettää loppuelämää tappion kanssa. Ainostaan täysin itsekäs mies on ulkonäkökeskeinen. Hän etsii naista omaisuudeksi. Älykkäät naiset eivät kiinnostu tuollaisista miehistä. Naiset jotka kiinnostuvat ovat lompakkoloisia.
Vierailija kirjoitti:
Harvassa ovat ne naiset jotka pelkästään älyyn tuntevat vetoa. Yleensä pääpaino on kuitenkin miehen ulkonäössä ja palkassa, joten huono luonne ja keskinkertainen älykkyys eivät näyttäisi paljoa haittaavan.
Niin, miehethän tunnetusti eivät ole lainkaan ulkonäkökeskeisiä parinvalinta-asioissa. Eiku...
Harvassa ovat ne naiset jotka pelkästään älyyn tuntevat vetoa. Yleensä pääpaino on kuitenkin miehen ulkonäössä ja palkassa, joten huono luonne ja keskinkertainen älykkyys eivät näyttäisi paljoa haittaavan.