Luuletko että miehesti lankeaisi Temppareissa jo heti ekana iltana
kun nuoret sinkkunaiset pyörittäisi vähän kiinteää pebaa?
Kommentit (65)
No tuskin perhe-elämää heittäisi pois jonkun yhden illan luntun takia.
Vaikka ulkonäöllisesti naiset ovatkin parempaa luokkaa kuin meikäläinen.
En usko, eiköhän se olisi jo niiden pyöreiden peppujen perään jo juossut jos olisi juoksemassa.
Mulla on kiinteämpi ja parempi kroppa ja peffa kun noilla emakoilla. Seksiä on paljon ja se on hyvää. Miehellä taas on 20 kiloa ylipainoa ja hampaitakin siltä puuttuu.
Parin kaljan jälkeen siitä tulee ärsyttävä ja kovaääninen, kuudennen jälkeen sammuu. Ei uskaltaisi lähennellä ennenkuin olisi tolkuttoman päissään jolloin se ei enää onnistu. Vastapuoli vois perääntyä.
Ainakin todennäköisyydet on pienet eikä sinänsä tarvetta ole.
Eihän sitä tosiaan ikinä tiedä, ehkä myöhemmin jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vetäis perseet ja sammuisi ekana. Sit kun joku koittaa herätellä niin huutelee missä minä olen ja rakastankohan minä sitä vaikka on läski :D Ulisis ikäväänsä ja sammuis taas.
(Miehen omia sanoja)
Niinpä niin. Noin toimisi sinun seurassasi. Nuorten alkoholistien seurassa miehesi toimisi eri tavoin ja tekisi kaikkensa päästäkseen parittelemaan. Todennäköisesti joisi kohtuudella varmistaakseen erektionsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetäis perseet ja sammuisi ekana. Sit kun joku koittaa herätellä niin huutelee missä minä olen ja rakastankohan minä sitä vaikka on läski :D Ulisis ikäväänsä ja sammuis taas.
(Miehen omia sanoja)Niinpä niin. Noin toimisi sinun seurassasi. Nuorten alkoholistien seurassa miehesi toimisi eri tavoin ja tekisi kaikkensa päästäkseen parittelemaan. Todennäköisesti joisi kohtuudella varmistaakseen erektionsa.
Näinhän se on. Kun on jotain houkuttelevaa sen saamiseksi nähdään vaivaa ja tehdään uhrauksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut käsityksen, että mieheni syttyy vähän persoonallisemmista ja fiksummista naisista. En oikein usko.
Jos mut päättäis vaihtaa tommoseen massatyrkky Emmaan niin en alkais taistelemaan. Ihmettelisin kyllä.
Sellaista hän on sinulle esittänyt. Todellisuus onkin sitten täysin toinen.
Panomies löytyy pikku hiirulaisestakin.
Ei se kyllä. On niin järkevä humalassakin. Ei voisi nolata itseään ja uskon ettei edes halua pettää minua. Ja nuo naiset ei ehkä niin sytytä sitä. Liian nuoria ja liian tyrkkyjä.
Voin kyllä olla ihan väärässäkin.
Aivan varmasti. Toisena viimeistään. Hänellä olisi muutenkin vientiä koko ajan. Toistaiseksi on valinnut olla vain minun kanssani, mutta se valinta varmaan tehdään päivittäin.
Luulen.
Olen taas siihen malliin takakireänä viime aikoina pihtaillut, että varmastihan se hyppäisi pukille, kun kerrankin saisi.
N28
Todennäköisesti lankeaisi, jos oikein vokotellaan. Ei kuitenkaan olisi ensimmäisenä aloitetta tekemässä.
Mun mies ei pidä ihmisistä yleensäkään yhtään sen enempää kuin minäkään, joten tuskin edes hankkiutuisi tilanteeseen, jossa tarvitsee viettää aikaa niiden kanssa. Kommentti tyttärestä pitää paikkansa ainakin meillä: kun yhden on kasvattanut, ei toisia jaksa katsella tai kuunnella.
Voisin kyllä pistää pääni pantiksi, ettei lankeaisi tuntemattomaan ensimmäisen iltana ja vielä tv:ssä :D Enkä usko, että lankeaisi muutenkaan ko. ohjelmassa. Joku varmaan ajattelee nyt mun olevan liian luottavainen ja naiivi, mutta hän ei vaan ole yhtään sen tyyppinen. Ei ole sinkkuvuosinaankaan harrastanut yhden yön juttuja, koska ei koe niitä itselleen sopiviksi, ja muutenkin on ollut aika harkitseva ja tarkka kaikissa naisasioissaan esim. deittailussa eli halunnut tutustua rauhassa kunnolla yms. Sen takia on erittäin vaikea nähdä häntä säätämässä jotakin jos pelissä on vieläpä onnellinen parisuhde.
Olen ihan varma että lankeaisin, en uskaltaisi mennä mukaan siksi. M44
No onhan sellainen mies harvinaisen tyhmä, joka lankeaa televisiokameroiden kuvatessa. Eli jos siellä lankeaisi, sehän tarkoittaisi että haluaisi pettää, jäädä siitä kiinni ja tulla jätetyksi.
Niinhän sinä kuvittelet. :D