Luuletko että miehesti lankeaisi Temppareissa jo heti ekana iltana
kun nuoret sinkkunaiset pyörittäisi vähän kiinteää pebaa?
Kommentit (65)
Ei lankeaisi. Tosin se on jo viisikymppinen eikä oikein innostu tyttärensä ikäisistä. Eli on normaali.
Mitä vanhempi mies sitä nopeammin lankeisi
Kuule, tuo on irrelevantti kysymys. En ikinä lankeaisi niin typerään ja heikkolahjaiseen ihmiseen, joka mokomaan "realityyn" lähtisi. Sinnehän hakeutuu vain narsistisia ääliöitä.
Nuoret sinkkunaiset?? Hemmetin lehmälauma! En koskisi tikullakaan moisiin tyrkkyihin.
Tuskin lankeaisi. Se olis niin naamat, ettei loppuillasta enää tajuaisi edes mitään ja sammuisi yksinään poolin reunalle.
Lars kirjoitti:
Nuoret sinkkunaiset?? Hemmetin lehmälauma! En koskisi tikullakaan moisiin tyrkkyihin.
Todellisuudessa Lars olisi kieli ulkona naisten perässä ;)
Varmasti lankeaisi, mutta mitenkähän olis naisten puolelta - epäilen :D
Ei ekana iltana, mutta jossain vaiheessa kaulailisi jonkun pimatsun kanssa. Ehkä loikoilisi jonkun kaa samassa sängyssä, mutta en usko, että tapahtuisi mitään, mikä rikkois meidän "säännöt".
Vierailija kirjoitti:
Kuule, tuo on irrelevantti kysymys. En ikinä lankeaisi niin typerään ja heikkolahjaiseen ihmiseen, joka mokomaan "realityyn" lähtisi. Sinnehän hakeutuu vain narsistisia ääliöitä.
Samoin ajatuksin täällä.
Lisäisin vielä että jos hetkeäkään kuvittelisin että mies lähtisi niiden sinkkujen petiin tilanteen tarjoutuessa, olisi tämä suhde ohi. Miksi olisin suhteessa jossa en luota toiseen ja jossa toisella olisi niin hemmetin huono naismaku.
No ei todella! Ei voi sietää typeriä kanoja ja kukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti lankeaisi, mutta mitenkähän olis naisten puolelta - epäilen :D
Miksi tyydyt noin huonoon? Joka ei muille kelpaisi? Itsetunto-ongelmia?
Jos miehen makuun tuolla olisi yksikään nainen (pitää rehevistä/pulleista naisista) niin ei varmaan ekana iltana lankeasi. Mutta kuukausi on pitkä aika varsinkin kun tiedostan hyvin että olen pienikokoisin miehen historiassa ja olen normaalipainon ylärajalla.
No lankeaisiko jos olisi kymmenen halukkaan nuoren naisen kanssa vuoden autiolla saarella, tietäisi pääsevänsä pois vuoden päästä?
Totta kai, jos ei olisi tv-kamerat koko ajan läsnä. Siis jos kukaan muu ei saisi koskaan tietää niin tietenkin tarttuisi tilaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin ajatuksin täällä.
Lisäisin vielä että jos hetkeäkään kuvittelisin että mies lähtisi niiden sinkkujen petiin tilanteen tarjoutuessa, olisi tämä suhde ohi. Miksi olisin suhteessa jossa en luota toiseen ja jossa toisella olisi niin hemmetin huono naismaku.
hehheh on naisella kuviteimtat
Vetäis perseet ja sammuisi ekana. Sit kun joku koittaa herätellä niin huutelee missä minä olen ja rakastankohan minä sitä vaikka on läski :D Ulisis ikäväänsä ja sammuis taas.
(Miehen omia sanoja)
Tuo on maailman typerin realityohjelma. Oikein altistetaan oma parisuhde pettämiselle muka-viattomalla ajatuksella "me vaan testataan meidän suhteen pysyvyys".
Juu varmasti ei kukaan pääse minkään parin väliin jos heillä menee hyvin. Mut järkeä antaa itsensä ja toinen oikein kunnolla alttiiksi.
Vastaus:ei mun mies lankeaisi, tosin ei tuonne meniskään.
Pakko myöntää että varmasti lankeaisin jossain vaiheessa. M45