Mitäs ajatuksia herättää T.Hakkaraisen vaalimainos autossaan?
Kommentit (38)
Ennemmin lakkauttaisin koko parlamentarismin kuin äänestäisin tuota huru-ukkoa.
Pidän typeränä, vähän niinkuin joku laittaisi autoonsa: hakkaraiset saunan taakse! ja perustelisi sitä jotenkin linnuilla ja että sauna on kiva asia.
Onhan se nyt aika säälittävä tapaus, mutta sellaisena edustaa hyvin äänestäjiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Hakkaraisen ollut tarkoitus jäädä pois eduskunnasta ensimmäisen kauden jälkeen? Mitä tärkeää hänellä on jäänyt tekemättä, kun jo yrittää kolmannelle?
Kuka noin hyvä suojatyöpaikan luovuttaisi? Hyvä palkka ja edut.
Sanopa muuta! Asiasta lisää:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2a104b15-88ec-4b2f-8f75-436819d22…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen näkönen äijä miltä voisin jotain ostaakkiin eli luottaa. Mustalta tai arabilta en ostaisi mitään.
Sun autoa kulkee sillä, mitä ostetaan arabeilta. Lopeta ihmeessä ajaminen ja muovin käyttö.
Jos öljyä tarkoitat, sitä tuodaan Suomeen Venäjältä, ei arabeilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kato puoluetta pakolais vastaisuus.Työpaikallani suuressa konepajassa kaikki työyhteisön työntekijät vastustavat pakolaistentuloa Suomeen.Puoluekannat vasemistosta oikeistoon. (minä itse äänestän SDP )Mutta yhteenkään viherpiipertäjää en ole työpaikallani törmännyt. Taitavat olla niitä työtävieroksuvia niin eihän ne tälläisessä kovassa työssä viihdy.
Oikeat vanhanajan vassarit ei hirveästi eroa kansallis-sosialisteista. Itä euroopan ex kommari maat olivat vahvasti kansallismielisiä ja rasistisia. Tämä nykyajan transukommarius on ihan oma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen näkönen äijä miltä voisin jotain ostaakkiin eli luottaa. Mustalta tai arabilta en ostaisi mitään.
Sun autoa kulkee sillä, mitä ostetaan arabeilta. Lopeta ihmeessä ajaminen ja muovin käyttö.
Mä en aja autoa ahabbi. Se öljy on ainoa mitä teillä on. Mitään te ette osaa itse rakentaa. Kaikki insinöörit on rahdattu joko euroopasta, venäjältä tai intiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää, jos osun samalle parkkipaikalle avaimet tai ruuvitaltta ihan sattumalta sivulle törröttäen.
Sitä parempaa poliittista vandalismia?
Määrittele se miten haluat, mutta minä pidän natsin ja idiootin toimintaa parlamentissa rikoksena ihmisyyttä vastaan.
Natsius ja idioottisuus ovat sinun mielipiteitäsi. Suomen laki ei anna oikeutta mielipiteiden takia ryhtyä tuhotöihin.
Yleisestikin on kummaa että tämä na.tseja jokapaikassa näkevä sakki on itse herkin laittomiin tekoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Hakkaraisen ollut tarkoitus jäädä pois eduskunnasta ensimmäisen kauden jälkeen? Mitä tärkeää hänellä on jäänyt tekemättä, kun jo yrittää kolmannelle?
Kuka noin hyvä suojatyöpaikan luovuttaisi? Hyvä palkka ja edut. Hän edustaa jotain ryhmää suomalaisista. Nyt hän on keksinyt juuri tiettyihin tyypoeihin iskevän vaalimainoksenkin. Ehkä Viitasaarelaiset haluavat hänen pysyvän poissa sieltä. Hän on sen verran otsikoissa, että moni tuntee hänen olevan aktiivinen ja edustavan hyvin.
Eduskunta on maailman paras suojatyöpaikka. Känninen Teuvo on pidetty työhuoneessa ettei pääse täysistuntoon.
Vihreiden fatim diarra on todella järkyttynyt, vilkaiskaapa hänen facebook sivua
Enpä hämmästy mistään, kun on tästä idiootista kyse.
Hieno homma, Teuvo on hienosti ajatellut että TuPaTu ista naiset ja lapset saa jäädä. Jos kiinnititte virkkeen loppuun huomion " .... joka ukko"
Vierailija kirjoitti:
Ei kato puoluetta pakolais vastaisuus.Työpaikallani suuressa konepajassa kaikki työyhteisön työntekijät vastustavat pakolaistentuloa Suomeen.Puoluekannat vasemistosta oikeistoon. (minä itse äänestän SDP )Mutta yhteenkään viherpiipertäjää en ole työpaikallani törmännyt. Taitavat olla niitä työtävieroksuvia niin eihän ne tälläisessä kovassa työssä viihdy.
Vastustat suomen asuttamista af..kkalaisilla, mutta aiot äänestää puoluetta joka suhtautuu myönteisesti heidän asuttamaseensa meille.
Teuvolla näyttäisi olevan kulkupelinä BMW X5, luotettava dieselpeli kolmen litran koneella, joka kestää.
Joukon Johtaja, kuten valmistajan slogan mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei häiritse, kun ihmiset seisovat mielipiteidensä takana. Mutta ärsyttää (usean per sun) tapa esittää , ettei asia ole näin, vaikka se on juuri näin. Esim.tuossa ma tu-sana . Ihan kuin joku uskoisi, ettei siinä ole ajateltu maahanmuut tajia. Sitten ollaan itseensä tyytyväisiä, kun esitetään tyhmää ja jotain muuta kuin on.
Tuolla saadaan hyvä ääni saalis, kun se on niin "fiksua" ja "vitsikästä".
Olkaa ylpeästi sitä mitä olette.
Minusta mielipide voi olla väärä tai ainakin sen ääneen sanominen , vrt koulukiusaaminen, Jenna on ruma, pidä vaan pääsi kiinni.
Määrittele se miten haluat, mutta minä pidän natsin ja idiootin toimintaa parlamentissa rikoksena ihmisyyttä vastaan.