Miksi työpaikan kahvihuoneessa jauhetaan kaikkea turhaa, mutta ei puhuta oikeasti tärkeistä asioista?
Käydään kiivasta keskustelua siitä, onko Ripsan korviksissa aidot timantit, tai onko Nissisen rakentama kesämökin laituri kestävä. Oikeista asioista ei puhuta, kuten siitä että Luttinen itsetyydyttää vessassa ja pomoilla palkanmaksu aina viivästyy.
Kommentit (9)
Kahvitauolla rentoudutaan, työt ja keskittyminen tärkeisiin asioihin jatkuu taas sorvin ääressä.
Samlla talk on osa rentoutumista kaffeekupin kanssa.
No siksi, että kahvitauolla relataan. Se on sitä varten olemassakin.
Määrääkö joku mistä saa keskustella?
Mä en puhu mitään. Hyvä tekosyy nämä yliopisto-opinnot, mulla on niin kiire kuunnella luentoja, etten jouda juttelemaan. Toivottavasti joskus ei kuulokkeet ole huonosti paikalla, kun opintoni on joskus Alivaltiosihteerin pakinoita tai vastaavaa. Joskus on ihan oikeitakin opintoja tosin, mutta ei mulla niitä joka ruokatauolle riitä.
En tiedä, jos puhuisi vaikka kuolemasta?
Voithan sä ottaa nuo asiat puheeksi. Miksi Luttisen itsetyydyksestä puhumista pidät niin tärkeänä? Antaa Luttisella olla omaa kivaa, kun kuitenkin veskiin menee, eikä työpisteellään räplää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä ottaa nuo asiat puheeksi. Miksi Luttisen itsetyydyksestä puhumista pidät niin tärkeänä? Antaa Luttisella olla omaa kivaa, kun kuitenkin veskiin menee, eikä työpisteellään räplää itseään.
Luttinen = prvvo!
Meidän työpaikalla puhutaan aina elämän tarkoituksesta ja Jeesuksesta.