Mieheni pieraisee,kauhasee sitä haisevaa ilmaa ja työntää nenäni alle.
Sit kysyy " haisiko" ? Mitä hauskaa sinun miehesi tekee?
Kommentit (56)
Meillä ei mies kyllä tuollasta tekis, mutta miksei toisilla jos hauskaa on. Pääasia että on hauskaa =)
yhtä helpolla samaan halpaan joka kerta. Se naurattaa melkein enemmän kuin itse pierunhaju.
t:18
kyllä suutun.
mies onki kirvesmies, niillehän toi huumori siis sopii? kun tääl on kysytty koulutusasoo, ni peruskoulu miehel.
viel haluu sanoo niille joillekin urpoille et ihminen ei muodostu koulutustasosta. tuntekaa vähän kaikenlaisii tyyppei ni ehkä tajuutte
täytyy taas todeta että minulla on sentäs oikee MIES eikä teiniasteelle jäänyt ääliö...
tartteiskohan tehdä sadepäivän ratoksi anaaliseksistä aloitus, saisipahan taas nauraa vatsalihkaset kipeänä mammojen puistatuksia=D
Ai, sehän on AV-mamman pinkeän kireä nuppinauha!
Aiemmassa liitossani mässytin vaikka litran jädeä sängyssä jättimuovikiposta. Kohtapa alkoi suoli pullottamaan ja ujutin jätskikipon pepun luo ja kaiukuvasti pieraisin siihen ja " kuonokoppa" salamana miehen kasvoille. No, sain kyllä takaisinkin :-)
Nyrkkipieruja olen aina harrastanut.
kuullut mieheni pieraisevan, vaikka yhdessä ollaan oltu 15 vuotta.
Onhan sanottukin, että " todellista rakkautta on yhteinen pieru" eli ideana se, että se on niin luonnollinen tapahtuma ulostamisen kanssa, että jos joutuu salailemaan suolentoimintaansa, suhde ei ole hyvällä pohjalla.
Entäs se, että pieraisee miehen tyynyyn? ;)
Tunsin kerran kaverin, joka pieraistessaan sanoi aina: " Suut makeiksi..."
Siinä kaikkoaa hetkeksi kaikki huolet.
Olisiko syytä pysyä ihan itseksesi neljän seinän sisällä jos tämä ahdistaa. Mua ahdistaa tollaset vitun sensorit ja toisten elämään/mielipiteen/ilmaisunvapauteen puuttujat. Lue vaikka raamattua tai jotain muuta ahdasmielistä paskaa.
t. mies, 35-v, FM
nämä piereskelijät ovat järkiään eronneita eipä ihme...
Kenenkään muun kanssa en naura niin paljon kuin mieheni.
Mun isa teki aina noin kun oltiin pienia. Se oli tosi hauskaa. Antoi meille hajuaarteen!
kuka nyt sikaläävässä haluaa asua.
en meinaan tykkää tuollaisesta huumorista. Kiroilemisestakaan en pidä.