Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän vuoden saldo: -8kg! Muita onnistujia?

Vierailija
29.03.2013 |

Jes, kahdeksan kiloa pudotettu sitten vuodenvaihteen. Lähtöpaino 82kg pituudella 172cm. Lapsen jälkeen tullut kauhea määrä kiloja lisää, olen vahvasti tunnesyöjä ja olen antanut itseni syödä ties millä verukkeilla. Loppuvuodesta katsoin itseäni peilistä ja oma kuva kuvotti niin paljon, että päätin tehdä muutoksen. Aika rennosti tässä ollaan laihdutettu ja sallin itselleni myös herkkuja. Tavoite on alle 70kg ja siitä sitten joskus paluu omaan painoon n.65kg. :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden saldo - 12kg. Olisi varmaan ollut enemmän, mutta matka verotti. Enää 4 kiloa tavoitepainoon. Viime vuonna karistin -23kg. Tunnesyöjä minäkin ollut ja välinpitämättömyys omaa itseään kohtaan. Laihduttaminen on ollut helppoa, kun sai elämänsä kuntoon.

Vierailija
2/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden saldo vahingossa ja yrittämättä -2kg, vaikka lupasin vain olla lihomatta yhtään viime vuonna laidutetusta 13kilosta. Normaalipainossa siis pysytty! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, te molemmat!

Haluaisitteko kertoa miten onnistuitte, lähinnä siis syömis- ja liikuntatavoistanne? Itsellä vasta 5 kg takana ja ainakin kymmenen edessä.

Vierailija
4/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5kg tänä vuonna, mutta ennen vuodenvaihdetta tuo sama -5kg eli yhteensä -10kg. Tässä samassa painossa olen juminut nyt kuukauden. Olen nyt alkanut enemmän jumppaamaan, juoksemaan ja tanssimaan. Että vaikka paino ei tästä putoisi, niin kroppa olisi kiinteämpi.

Vielä kuitenkin haluaisin sen viisi kiloa pudottaa. Mutta ei viiti nyt hirveetä stressiä ottaa. Kaikista tärkeintä on ettei pääse enää lihomaan.

Vierailija
5/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten on muut onnistunu? Ap:n keinot:

- annoskoot pienemmiksi

-päivittäin puoli kiloa kasviksia

-olen vähentenyt leivän syöntiä (samalla myös juusto vähentynyt ym leikkeleet jota tuli paljon syötyä)

- herkkuja paljon paljon vähemmän, kuintenkin 2-4krt/viikko jotain pientä esim ruoan yhteydessä jälkiruoka

-liikuntaa enemmän

-jonkun verran kaloreiden seurantaa

Vierailija
6/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, täälläkin tänä aamuna sataa grammaa vaille 8kg! Aloitin tammikuun puolivälissä Kloklubin avulla. Laihdutan rauhalliseen tahtiin ja syön herkkujakin, paino putosi alussa nopeasti, nyt tahti on hidastunut 300-500g:aan/vko. Olen niin iloinen, että onnistuin :) Kilot tulivat hiljalleen viiden vuoden aikana, raskauksien aikana aina lihoin ja sitten synnytyksen jälkeen jäi joka kerta muutama kilo ylimääräistä. Lopulta painoin 11kg enemmän kuin ennen raskauksia. En ollut BMI:n mukaan vielä ylipainoinen, mutta tunsin itseni turhan pulleaksi. Kylkiläskejä oli ja maha pullotti, posketkin olivat turhan pyöreät. Olen jo nyt tyytyväinen kroppaani, mutta ajattelin jatkaa ja hiljalleen, stressittömästi laihdutella vielä pikkuisen lisää. Jos vaikka saisi sen koko 11kg pois.

Vierailija
7/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-7kg normaalipainon sisällä..65 ->58kg. Aloitin tammikuun alussa 1200kcal dieetillä, viikonloppuisin olen syönyt parisataa kaloris enemmän, nyt maaliskuun olin jo löysemmin ja söin viikonloppuisin ihan normaalisti, herkkujakin ja paino putosikin vain kilon. Kaksi kiloa vielä tavotteeseen ja sen meinaan nipistää huhtikuun aikana liikuntaa lisäämällä ja viikonloppuherkuttelua nipistämällä, arkisin syön edelleen sen 1200kcal.

Vierailija
8/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 12:55"]

Tämän vuoden saldo - 12kg. Olisi varmaan ollut enemmän, mutta matka verotti. Enää 4 kiloa tavoitepainoon. Viime vuonna karistin -23kg. Tunnesyöjä minäkin ollut ja välinpitämättömyys omaa itseään kohtaan. Laihduttaminen on ollut helppoa, kun sai elämänsä kuntoon.

[/quote]

Niin minä ensin pienensin ja kevensin ruokavaliotani. Pehmensin tilannetta tulevaan. Sitten täysnutrasin ja osanutrasin. Välillä joitain taukoja ja pienillä annoksilla.

Joulukuun olin kokonaan "lomalla" laihduttamisesta. SItten taas aloitin keventämisen ja nutrasin viikon verran. Tämän jälkeen siirryin jutan opeille eli pääpaino vihanneksissa ja protskuila. Tämän vuoden aikana ollut viikon lomatauko koko projektissa. Niin ja liikuntaa en ole harrastanut lainkaan. Vain ollut se perus hyötyliikunta mitä muulloinkin.

Vierailija
9/9 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin joulukuun puolivälissä raskauskilojen karistamisen. 12 kg tippunut, 3 kg jäljellä. Pienensin annoskokoja, muuten syön kuten ennenkin. Arvioisin syöväni 1500 kcal päivässä. Ennen meni varmaan se 3000 kcal. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme