Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan nukuttaminen ulkona pelottaa. Oonko ihan hysteerinen?

Vierailija
29.03.2013 |

Me ollaan vasta muutettu omakotitaloon ja olen tottunut käymään ainakin yhet vauvan päikkärit vaunuilemassa ulkona. Vauva tykkääki nukkua ulkona ja nukkuu aina pitkät päikkärit ulkona. Nyt ongelmana on se, että mulla pelottaa jättää vauva tonne ulos jatkamaan päikkäreitään, kun itse tulen sisälle. Laitan tietenkin aina itkuhälyttimen päälle. Olenko jotenki hysteerinen? Tuosta pihatieltä näkee suoraan vaunut, vaikka tie ei mikään kovin vilkas ole, mutta kuitenkin on liikkujia. Miten te muut omakotitalo ja rivariasujat teette?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hankin vastaavasta syystä Philipsin kamerallisen itkuhälyttimen. Mun mielenrauhaa takaamaan eii riittänyt pelkkä tavallinen itkari. Siinä Varkauden lumihankijutussakin käytössä oli ollut itkari, mutta silti äiti ei ollut huomannut kun vauva vietiin.

Vierailija
22/29 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te käytä tota kissaverkkoo vaunuissa? =0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli itkuhäläri, lisäksi pysyttelin alakerrassa, mistä näin vaunut hyvin.

Vierailija
24/29 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteeristä, mutta minään en nukuta vauvaa ulkona. Joskus jos puuhailen keittiössä niin, että näen niin voin jättää vaunut ikkunan alle ikkuna auki. Ötökkäverkko on tietty päällä. Meidän itkarit ei välitä ihan joka risausta.

Vierailija
25/29 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin asun rauhallisella omakotitaloalueella, mutta en ole jättänyt lasta nukkumaan yksin ulos sen jälkeen, kun naapurin lapsi meinattiin siepata koulumatkalla. Se sieppaaja on ajanut tästä meidänkin talon edestä. Eivät kaikki hörhöt asu huonomaineisissa lähiöissä, ja jos asuukin, niin useimmilla on auto kuitenkin.

Vierailija
26/29 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi nukkui terassilla, joka on suojaisa. Sinne näkee vain ihan talon edestä, ja juuri ja juuri naapurin mummon pihalta. En tiedä olisinko uskaltanut jättää vaunuja näkyville, vaikka rauhallista täällä onkin.

Vierailija
27/29 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu sitte paremmin yönsä, kun ei nuku liikaa päivällä.

Vierailija
28/29 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäis nukkua ulkona??? Ethän itsekkään mee ulos nukkumaan??? Koita vetää ulkona sikeitä 15 asteen pakkasella tai parilla plus asteella vaikka, ja tuu sit kertomaan oliko mukavaa.

Vierailija
29/29 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ahdisti aluksi, mutta huomasin, että kyllä ihan pienetkin äänet kuuluvat itkuhälyttimen kautta. Jos joku kissa tai muu elukka menisi vaunuihin, kuulisin sen kyllä. Käyn kurkkaamassa vaunuja aina välillä ikkunasta, ja koira haukkuu, jos joku tulee pihaan.

Mä oon hankkinut vauvalle (nykyään jo taapero) hyvät varusteet, untuvamakuupussin ja merinovillavaatteet, joten ulkona kelpaa nukkua kylmemmälläkin. Aloin nukuttaa vauvaa ulkona, kun unet alkoivat sisällä nukuttaessa keskeytyä jatkuvasti. Meillä huonosti nukuttu päivä on johtanut aina myös huonosti nukuttuun yöhön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan