Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, että ihmiset tulee ihan hulluksi ruotsinlaivan buffassa?!

Vierailija
19.03.2019 |

Olin juuri pitkästä aikaa ruotsinlaivalla ja yksi syy oli se, että olin lukenut netistä buffetin vegaanitarjonnan parantuneen viime aikoina merkittävästi. Kun olin ensin auttanut lapsiani ottamaan omat ruokansa, suuntasin vegaanitiskille, jonka äärellä kävi aivan käsittämätön kuhina. Osa ruuista oli jo loppunut. Yritin sanoa ihmisille (joilla oli lihapullia ym lautasellaan) että nämä ruuat ovat vegaanisia ja suunnattu ennen kaikkea niille, jotka eivät voi syödä eläinkunnan tuotteita. Sain osakseni sitten tiuskimista siitä, etten voi omia ruokia itselleni ja täälla saa maistella mitä haluaa jne. ARGHHH!!! Aika köyhäksi jäi sitten neljänkympin ruokailu :/

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kohtalo.

Vierailija
2/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi jos valittaisit varustamolle ruuan loppumisesta että kanssamatkustajille? Siellä saa syödä mitä haluaa, sinä et muitten ruokailusta päätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ruotsinlaivassa buffa maksaa neljäkymppiä?

Vierailija
4/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanin tuorein ongelma: väärät ihmiset syövät vegaaniruokaa.

Vierailija
6/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun sekasyöjät saa syödä, mitä haluaa, kun he eivät kehitä itselleen huvikseen ruokarajotteita niin sekasyöjät siten syövät huomattavasti monipuolisemmin. He kun eivät nirsoile, kuten sinä teet ruoan kanssa.

Aivan uskomattoman noloa aloittajalta huomautella moisesta.

Vierailija
7/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli. Ärsyttävää, että nää lihaasyövätheteromiehet tulee tekemään tällasia, ja toiset lihaasyövät heteromiehet tosiaan uskoo näihin...

En tiiä, kumpi on ärsyttävämpää. Se, että näitä tehdään vai se, että joku näihin oikeasti uskoo... Vai oletko sinäkin 6 trolli, joka jatkaa vaan soppaa?

Vierailija
8/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi jos valittaisit varustamolle ruuan loppumisesta että kanssamatkustajille? Siellä saa syödä mitä haluaa, sinä et muitten ruokailusta päätä.

Ajattelinkin laittaa palautetta heille asiasta. Minusta on kuitenkin suoraan sanoen sivistymätöntä mennä kahmimaan itselleen erikoisruokavalioon kuuluvia ruokia. Yleensä esim. gluteenitonta leipää ei löydy samanlaista määrää kuin tavallista leipää. Minun mielestäni on ainakin aika kurjaa jos sitten joku keliaakikko jää leivättä siksi, että muut haluavat syödä juuri sitä, vaikka tavallinenkin kävisi. -ap

Vierailija
9/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ruotsinlaivassa buffa maksaa neljäkymppiä?

Viikkarilla. -ap

Vierailija
10/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa vielä:

Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.

Ap

:D toisilta taas pääsee aivopieruja ihan tahattomasti

Vierailija
11/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on pelkästään hyvä asia, että sekasyöjätkin ovat kiinnostuneet maistamaan vegaanisia vaihtoehtoja. Ties vaikka joku heistä ryhtyisi vegaaniksi tai ainankin vähentäisi lihan syöntiä, kun huomaa vegaaniruuan olevan hyvää!

Vierailija
12/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono trolli. Ärsyttävää, että nää lihaasyövätheteromiehet tulee tekemään tällasia, ja toiset lihaasyövät heteromiehet tosiaan uskoo näihin...

En tiiä, kumpi on ärsyttävämpää. Se, että näitä tehdään vai se, että joku näihin oikeasti uskoo... Vai oletko sinäkin 6 trolli, joka jatkaa vaan soppaa?

Niin, vegaanithan ovat parempia ihmisiä, jotka eivät koskaan tekisi mitään noloa sen enempää ruotsinlaivalla kuin vauvapalstallakaan?

Vierailija
13/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakia ja veganismi eivät ole millään tavalla verrattavissa, ellet sitten laske veganismia mielenterveysongelmaksi siinä, missä keliakia on fyysinen sairaus.

Ikävää, että vegaaniruoka loppui. Valita laivayhtiölle, heidän vikansahan se on, jos ruoka loppuu kesken.

Vierailija
14/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne työntekijät tuo aina lisää ruokaa sinne pöytään?

Vierailija
15/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, vegaanithan ovat parempia ihmisiä, jotka eivät koskaan tekisi mitään noloa sen enempää ruotsinlaivalla kuin vauvapalstallakaan?

Ei vegaanit ole sen parempia ihmisiä, ja tekevät toki nolojakin juttuja.

Mutta tää on jo niin huono trolli. Uskotko oikeasti tähän? 

Vierailija
16/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on pelkästään hyvä asia, että sekasyöjätkin ovat kiinnostuneet maistamaan vegaanisia vaihtoehtoja. Ties vaikka joku heistä ryhtyisi vegaaniksi tai ainankin vähentäisi lihan syöntiä, kun huomaa vegaaniruuan olevan hyvää!

Olen aivan samaa mieltä! Ja siis tietysti laivan pitäisi myös heti reagoida suosion kasvuun! Luulen kuitenkin, että nyt kysymys oli lähinnä siitä, että vegaaniset ruuat olivat aivan muiden ruokien vieressä, eivätkä ihmiset huomanneet sitä "vegan" -merkintää. -ap

Vierailija
17/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu niihin edes menee jonottamaan ylihintaista ruokaa ja ahmimaan kiireessä?

Vierailija
18/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne työntekijät tuo aina lisää ruokaa sinne pöytään?

No ei kai niitä ruokalajeja nyt loputtomiin löydy?

Vierailija
19/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te yleensäkin olette valmiita maksamaan maltaita viikkarin yliarvostetusta ruoasta?

Mä en ikinä maksais niistä pöperöistä semmoisia summia.

Vierailija
20/49 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä. Sanon nyt kuitenkin kaikille samanmielisille, että vegaani _voi_ syödä lihaa, muttei _halua_ sitä tehdä. Jos papupihvit loppuvat, vegaani voi _valita_ näkeekö nälkää, vai ottaako lihapullaa.

Ja vähän yritystä provoihin, pliis. Missä maailmassa vegaanisörsselit houkuttelisivat niin, että ne ihan loppuvat porauslautan ruokalasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan