Mikä siinä on, että ihmiset tulee ihan hulluksi ruotsinlaivan buffassa?!
Olin juuri pitkästä aikaa ruotsinlaivalla ja yksi syy oli se, että olin lukenut netistä buffetin vegaanitarjonnan parantuneen viime aikoina merkittävästi. Kun olin ensin auttanut lapsiani ottamaan omat ruokansa, suuntasin vegaanitiskille, jonka äärellä kävi aivan käsittämätön kuhina. Osa ruuista oli jo loppunut. Yritin sanoa ihmisille (joilla oli lihapullia ym lautasellaan) että nämä ruuat ovat vegaanisia ja suunnattu ennen kaikkea niille, jotka eivät voi syödä eläinkunnan tuotteita. Sain osakseni sitten tiuskimista siitä, etten voi omia ruokia itselleni ja täälla saa maistella mitä haluaa jne. ARGHHH!!! Aika köyhäksi jäi sitten neljänkympin ruokailu :/
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Miksi te yleensäkin olette valmiita maksamaan maltaita viikkarin yliarvostetusta ruoasta?
Mä en ikinä maksais niistä pöperöistä semmoisia summia.
Ootko sä koskaan käynyt laivabuffetissa? Niissähän on tosi laaja valikoima sellaisia ruokia, mitä arjessa harvoin tulisi syötyä... Ihan edullinen siihen, että saa 5 lajin menun.
Minua ärsyttää kun tavalliset ihmiset kaikki laktoositonta ja olenkin vahtinut buffassa etteivät ota sellaisia missä laktoosia.
Hirveä vääryys meitä laktoosittomia kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä. Sanon nyt kuitenkin kaikille samanmielisille, että vegaani _voi_ syödä lihaa, muttei _halua_ sitä tehdä. Jos papupihvit loppuvat, vegaani voi _valita_ näkeekö nälkää, vai ottaako lihapullaa.
Ja vähän yritystä provoihin, pliis. Missä maailmassa vegaanisörsselit houkuttelisivat niin, että ne ihan loppuvat porauslautan ruokalasta!
En ole aloittaja, mutta olen ollut vegaani reilun 20 vuotta. Jos söisin nyt lihaa, niin elimistöni reagoisi siihen hyvin voimakkaasti. Mielestäni kohdallani on ihan reilua sanoa, etten VOI syödä lihaa. Kyllähän sitruunalle kuolettavasti allerginenkin VOI syödä sitruunaa, muttei ymmärrettävistä syistä halua sitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ruotsinlaivassa buffa maksaa neljäkymppiä?
Viikkarilla. -ap
Mikään viikkarin buffa ei maksa neljääkymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja vähän yritystä provoihin, pliis. Missä maailmassa vegaanisörsselit houkuttelisivat niin, että ne ihan loppuvat porauslautan ruokalasta!
taidat asua maalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikkarilla. -ap
Maksaapas ellei ole jotain klubialennuksia. Käy viikkarin sivuilla katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne työntekijät tuo aina lisää ruokaa sinne pöytään?
Eivät voi tuoda kun laiva on merellä ja matkaa on liikaa maihin. Maten är slut nu.
Det fins mera maten i köket.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikkarilla. -ap
https://www.vikingline.fi/merella/ruoka-ja-juoma/ateriahinnat/
Katsoin.
Merellä kannattaa ne vegaanihöpsötykset unohtaa, mitä merellä tapahtuu se jää merelle.
Vierailija kirjoitti:
Vegaanin tuorein ongelma: väärät ihmiset syövät vegaaniruokaa.
Tämä. Ensin vegaanit räyhäävät lihan syömisestä ja nyt sitten ei saa edes kasvisruokaa syödä. Ota tästä nyt sitten selvää.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Off-topic: vastataanko täällä koskaan samantien 5/5?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te yleensäkin olette valmiita maksamaan maltaita viikkarin yliarvostetusta ruoasta?
Mä en ikinä maksais niistä pöperöistä semmoisia summia.Ootko sä koskaan käynyt laivabuffetissa? Niissähän on tosi laaja valikoima sellaisia ruokia, mitä arjessa harvoin tulisi syötyä... Ihan edullinen siihen, että saa 5 lajin menun.
j
Jos tykkää pakaste kalasta. Siitä vaan. Mun mielestä ruotsin laivat olivat joskus kuuluisia tuoreesta ruoasta. Nykyää paljon valmis kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ikinä maksais niistä pöperöistä semmoisia summia.Ootko sä koskaan käynyt laivabuffetissa? Niissähän on tosi laaja valikoima sellaisia ruokia, mitä arjessa harvoin tulisi syötyä... Ihan edullinen siihen, että saa 5 lajin menun.
Olen eri kuin vastasit, mutta olen käynyt ja todennut, että siitä moskasta ja tunnelmasta en maksa enää. Kerro nyt yksikin ruoka mikä oli vähänkään erikoinen? Siis siinä perusbuffassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikkarilla. -ap
https://www.vikingline.fi/merella/ruoka-ja-juoma/ateriahinnat/
Katsoin.
Niin, 38 euroa näkyy olevan buffa Gabriellalla aikuiselle? Jos AP maksoi "neljäkymppiä" buffastaan niin lienee matkustanut sillä?
Tuotteet on pitkälti tehtaalta puolivalmisteita.
tuttu tilanne :) olen itsekin käynyt monissa ylppäreissä ja muissa juhlissa, joissa vegaaninen tarjonta on loppunut ennen kuin ainoa vegaani (minä) saapuu paikalle :D mutta olen silti iloinen siitä, että yhä useampi maistelee vegaanisia herkkuja ja huomaa ettei niitä eläinkunnan tuotteita ole mitenkään välttämätöntä käyttää.
tsemppiä ap!
Sekasyöjät haluavat syödä vegaanista ruokaa. Se on vegaanin mielestä väärin. Logiikka 6/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei. 5/5 tulee silloin, kun kukaan ei huomaa provoa. Eli kukaan ei arvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei. 5/5 tulee silloin, kun kukaan ei huomaa provoa. Eli kukaan ei arvaa.
:D No eiköhän kaikki täällä nyt "arvaa" että kaikki jutut täällä on provoja.
Eivät voi tuoda kun laiva on merellä ja matkaa on liikaa maihin. Maten är slut nu.