Huvittavimmat seksikerrat/yritykset
Onko äiti soittanut kesken aktin, oletko raivokkaasti lyönyt pään vahingossa seinään vai onko juttu ollut niin päsmäröintiä ettei siitä ole tullut mitään?
Eka kerta edessä ja hieman jännittää, joten olisi kiva kuulla kuinka kaikki ei olekkaan mennyt ihan suunnitelmien mukaan.
Kommentit (10)
Poikaystävä työnsi sormen kuivana sisään ja ihmetteli, miten tiukka olen. :-) Oli muuten ensimmäinen kerta kun ymmärsin missä se reikä on.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen mies joka oli neitsyt. Yritti kovasti ähertää jotain kunnes sanoin että unohda koko homma. Sinne jäi naama punasena kun keräsin kimpsut ja kampsut ja lähdin.
Ei nyt elämä kun aikuinen mies voi olla niin uuvatti.
Tuosta oikein paistaa läpi miten ihana ihminen oletkaan.
Mies tuli reisille kun istuin sylissä ja koitti ihan huomaamatta vaihtaa "sen" peukaloonsa. Peukalo tais olla isompi, eli sinänsä ei väliä.
Saavuin ns. Etuajassa, puolisoni riensi oitis lohduttamaan, että "ei haittaa, noin käy useille miehille" johon vastasin välittömästi, että "kuinka useille? Keitä he ovat? Ja onko tullut mieleen, että jos niin useille noin käy niin vika voi olla sinussa?" Minua huvitti, häntä ei niinkään. Ai niin... En myöskään missään vaiheessa ehtinyt sanoa ettei tarvitse lohduttaa minua kun ei ahdistanut pätkääkään.
Oltiin vaimon kanssa hotellissa Saksassa, aloitettiin hommat ensin sängyssä, mutta kun oli kuuma kesäyö niin hän ehdotti että siirrytään parvekkeelle jossa on vilpoisempaa. Kaikkialla oli ihan hiljaista, joten ei tullut edes mieleen että jossain voisi olla yleisöä. No vaimo siihen terassin pöydälle selälleen, ja minä seisten panin minkä ehdin (hyvä asento muutenkin, tykkään kovasti). Molemmat ähkittiin ja puhkitiin ja taidettiin vähän äännellä enemmänkin, kunnes kuului viereisen huoneen terassilta vanhemman naisen ääni "haben sie spass?" tai jotain sinne päin. Päätettiinkin sitten siirtyä takaisin sisälle hoitamaan homma loppuun.
Kerran silloisen naisystäväni kanssa olimme hotellissa, ja kesken panon yhtäkkiä sänky hävisi alta ja putosimme lattialle. En ensin tajunnut mitä tapahtui, kunnes selvisi että se ei ollutkaan varsinainen parisänky, vaan kaksi sinkkua jotka oli laitettu vierekkäin, eli sängyt erkanivat ja putosimme sinne väliin, ja vielä tuli vuodevaatteet perässä päälle. Onneksi olimme ratsastusasennossa, joten nainen putosi minun päälleni eikä päinvastoin, muutoin olisi saattanut hänelle käydä huonosti varsinkin kun olen melko isokokoinen.
Lukioaikoina makasin pojan alla ulkogrillikatoksen takana koulun takapihalla. Ajateltiin, ettei meitä kukaan näe ja kun takanamme oli vain metsää tuumittiin, ettei siellä ketään ole. Ei olisi voitu olla enempää väärässä, sillä siellä oli Jukolan viestin tapainen suunnistuskisa ja otsalamppuja alkoi vilkkua siimeksessä. Yritin sanoa, että lopetetaan, mutta hän vain suuteli mua rajusti ja jatkoi kovaa. Äänet läheni ja juuri kun poika laukesi kuultiin kova pamaus. Katoksen päällä ollut suojapelti rojahti ilmeisesti maahan ja meille tuli kiire. Housut kainalossa ja vaan pikkuhousut yllä ja tottakai ihan mäihässä juoksin pojan perässä piiloon toiselle puolelle koulua kellarin ovelle samalla, kun valokeila valaisi meidän tietä. Huutelivat jotain ja naureskelivat meille. Silloin ei huvittanut, mutta nykyään ollaan naureskeltu eksän kanssa tapaukselle monet kerrat.
Kolmekymppinen mies joka oli neitsyt. Yritti kovasti ähertää jotain kunnes sanoin että unohda koko homma. Sinne jäi naama punasena kun keräsin kimpsut ja kampsut ja lähdin.
Ei nyt elämä kun aikuinen mies voi olla niin uuvatti.