Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verhoratkaisu rivitalossa, kun olohuone on sisäpihan puolella

Vierailija
19.03.2019 |

Olen muuttamassa rivitaloon, olohuoneesta ja keittiöstä on kaunis metsämaisema, mutta olohuoneesta näkyy osittain parkkipaikka (toisaalta hyvä, niin voin pitää autoa silmällä), osittain siistikuntoinen varastorakennus ja neljän osakkeen ihmiset kulkevat ohitse. Kesällä varmaan suuri pensas osittain peittää. Pitävätkö naapurit minua kyylänä, jos pidän valoisan aikaan verhoja auki? Oletteko te keksineet millaisia ratkaisuja? Budjettini on myös rajallinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/7 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei verhoja ollenkaan ja kuljet vähissä vaatteissa niin tulee kaikista halvimmaksi, etkä vaikuta kyylältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi keittiöstä ja makuuhuoneesta on kaunis metsämaisema ja olohuoneesta sisäpihalle

Ap

Vierailija
4/7 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa kovasti haitata, käy ostamassa kirpputorilta valoverhot. Näet yhä ulos, mutta naapurit eivät näe sisään. (Eivät siis näe sitä, että kyyläät?)

Vierailija
5/7 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunalaudalle kasveja ja ulos terassille keinu tms. kalusteita joihin katse pysähtyy. 

Vierailija
6/7 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kylppärin ikkunassa Etolasta hankittu tarrakalvo. Näen itse ulos kuvioiden välistä, mutta sisään ei näe paitsi jos tunkee päänsä ihan  ikkunaan kiinni.  Tosin olohuoneen ikkuna on iso, niin se  voi olla hankala kiinnittää.

7/7 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän on sellaisia kalvoja rautakaupassa, että sinä näet ulos, mutta muut eivät näe sisään.

Niitä on aivan kirkkaita, ilman mitään kuvioita tai sellaisia, että ulospäin on peilipinta. Eli

ulkoapäin pällistelevät näkevät vain oman peilikuvansa.

Ovat siitä myös käteviä, että heijastavat auringonsäteet pois eli kesällä et läkähdy.

Talvisin heijastavat kylmyyden pois.

Tosi helppo kiinnittää itse ja saa myös pois, jos ei sitten kummasti tykkääkkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän