tule mukaan taivaaseen niin et joudu kadotukseen
Se, että minä olen saanut syntini anteeksi, ja tiedän, että pääsen Jeesuksen luokse tämän maallisen elämän jälkeen, on niin kova juttu, että siinä jää hurjimmatkin maalliset bileet - ei sijalle kaksi - vaan jonnekin ei kiinnosta- osastoon. Tämä tyyni ja hiljainen sydämen rauha ja ilo on kuin maailman paras hurmos potenssiin ääretön
Koen, että lähetyskäsky on voimassa yhä ja ihan vilpittömästi haluan teidät kaikki mukaan taivaaseen, koska en halua, että kukaan joutuu kadotukseen.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 21:40"]Helvettipuheet on loukkaus vainajia ja niitä ihmisiä kohtaan, jotka kärsivät olossaan jo täällä maan päällä.[/quote]
sori, jeesuksen säännöt
[/quote]
jesus rules
Niin että kumpi tiketti vai? Jos valitsen vapahtajan numero 1000, niin liekit odottaa 99,9% varmuudella.
En valitse kumpaakaan tikettiä, vaan kyseenalaistan junan olemassaolon ja haluun nähdä sun konnarin paperit. Ai ei ole? Lähetkö kaljalle sitten?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 21:30"]
Joudutte Mordoriin koko sakki!
[/quote]
toi on miehen puhetta, yes [/quote]
Naisen, itse asiassa.
[/quote]
Naisen, itse asiassa.
Te, jotka pilkkaatte: Jos saatte iloa tai hyvää mieltä toisille tärkeiden arvojen pilkkaamisesta, osoitatte vain oman sydämenne kylmyyttä.
Koulukiusaajakin saa helposti yleisön, joka riekkuu kiusaajan mukana. Näköjään se onnistuu helposti täälläkin, aikuisten ihmisten keskuudessa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 21:46"]
[/quote]
Naisen, itse asiassa.
[/quote]
yllätys, oli hyvä kommentti, cheers vaan sinne ja sulle tulee taivas jokatapauksessa
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 21:46"]
Te, jotka pilkkaatte: Jos saatte iloa tai hyvää mieltä toisille tärkeiden arvojen pilkkaamisesta, osoitatte vain oman sydämenne kylmyyttä.
Koulukiusaajakin saa helposti yleisön, joka riekkuu kiusaajan mukana. Näköjään se onnistuu helposti täälläkin, aikuisten ihmisten keskuudessa.
[/quote]
tekin heititte mut saatanalle
Minä haluan taivaaseen! :) Uskon!
Muistakaa, ettei kukaan täällä maan päällä passittele kuitenkaan ketään minnekään. Mielensä voi muuttaa milloin vain, ja uskon löytää, onneksi.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 22:05"]
Minä haluan taivaaseen! :) Uskon!
Muistakaa, ettei kukaan täällä maan päällä passittele kuitenkaan ketään minnekään. Mielensä voi muuttaa milloin vain, ja uskon löytää, onneksi.
[/quote]
jos haluat taivaaseen sun tulee uskoa ja tehdä lähetystä, muuten ....
Luettu 40 kertaa. Vastattu 30 kertaa. Kertoopi siitä, että sama tyyppi tehtailee vastauksia ketjuun. Mitä jos koettaisit käyttäytyä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 22:11"]
Luettu 40 kertaa. Vastattu 30 kertaa. Kertoopi siitä, että sama tyyppi tehtailee vastauksia ketjuun. Mitä jos koettaisit käyttäytyä.
[/quote]
onko tämä hyökkäys
Ei jumalia eikä uskiksia saa pilkata - vain persuja voi pilkata avoimesti.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 22:16"]
Ei jumalia eikä uskiksia saa pilkata - vain persuja voi pilkata avoimesti.
[/quote]
nyt tulee järkeä, ymmärsit yskän, tästä tulee perhelippu paratiisiin
no niin hyvät seurakuntalaiset, olen suorittanut pyhän tehtäväni tehokkaasti ja passittanut taas pikkubussillisen roskasakkia helvettiin. oli siellä pari laupiasta samarialaista jotka pistin pietarin portille, jos kuitenkin vielä epäröit voit aina muuttaa mielesi suuntaan tai toiseen, sinä valitset, se on pelin henki. ja ajakaa turvallisesti, herran haltuun ja hyvät hurmokset.
T: Pastori tzadtan
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 21:40"]Helvettipuheet on loukkaus vainajia ja niitä ihmisiä kohtaan, jotka kärsivät olossaan jo täällä maan päällä.[/quote]
sori, jeesuksen säännöt