Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tule mukaan taivaaseen niin et joudu kadotukseen

Vierailija
28.03.2013 |

Se, että minä olen saanut syntini anteeksi, ja tiedän, että pääsen Jeesuksen luokse tämän maallisen elämän jälkeen, on niin kova juttu, että siinä jää hurjimmatkin maalliset bileet - ei sijalle kaksi - vaan jonnekin ei kiinnosta- osastoon. Tämä tyyni ja hiljainen sydämen rauha ja ilo on kuin maailman paras hurmos potenssiin ääretön

Koen, että lähetyskäsky on voimassa yhä ja ihan vilpittömästi haluan teidät kaikki mukaan taivaaseen, koska en halua, että kukaan joutuu kadotukseen.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua taivaaseen, en usko koko jumalaan. Rukoilin niin kovasti vuoden päivät yhtä pientä asiaa elämääni, enkä edes sitä saanut. En siis usko...sillä sen toiveen toteutuminen olisi pelastanut paljon. Ja monen ihmisen elämää.

Vierailija
2/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kadotusta ole olemassakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 21:04"]

en halua taivaaseen, en usko koko jumalaan. Rukoilin niin kovasti vuoden päivät yhtä pientä asiaa elämääni, enkä edes sitä saanut. En siis usko...sillä sen toiveen toteutuminen olisi pelastanut paljon. Ja monen ihmisen elämää.

[/quote]

kurja passittaa sut helvettiin mutta valita on omasi

Vierailija
4/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites muut valitsee

Vierailija
5/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no helvettiähän tämä on jo täällä maanpäällä, niin sama meno jatkukoot! Menkööt sinne taivaaseen ne kaikki murhaajat, raiskaajat, eläinrääkkääjät jne jotka vähän katuu ja tulee uskoon. Siellä taivaassa on aika "mukavaa" sakkia!

Vierailija
6/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, raiskaaja ja murhaaja saa anteeksi jos on uskovainen ja pääsee taivaaseen, vaikka elät kuinka hyvin, etkä usko niin tulee helvettipassitus sullekkin, sori vaan

Vierailija
7/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä lisää, passeja jaetaan

Vierailija
8/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 21:07"]

Ei mitään kadotusta ole olemassakaan.

[/quote]

ok, helvettiin

Vierailija
9/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaa valinta, taivas huuma tai kadotus helvetti, passeja jaetaan

Vierailija
10/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oleminen loppuu kuolemaan. En jaksaisi yhtään enempää.

Vierailija
11/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 21:23"]

[/quote]

tossa tiketti helvettiin, seuraava ?

Vierailija
12/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 21:02"]

Se, että minä olen saanut syntini anteeksi, ja tiedän, että pääsen Jeesuksen luokse tämän maallisen elämän jälkeen, on niin kova juttu, että siinä jää hurjimmatkin maalliset bileet - ei sijalle kaksi - vaan jonnekin ei kiinnosta- osastoon. Tämä tyyni ja hiljainen sydämen rauha ja ilo on kuin maailman paras hurmos potenssiin ääretön

Koen, että lähetyskäsky on voimassa yhä ja ihan vilpittömästi haluan teidät kaikki mukaan taivaaseen, koska en halua, että kukaan joutuu kadotukseen.

[/quote]

Ap:lle: Jos lainaat jonkun toisen tekstiä, laita se sitaatteihin ja kerro, mistä olet tekstin lainannut. Nyt esitit minun kirjoittamani viestin omanasi ja liitit siihen otsikon, jollaista minä en olisi viestiin yhdistänyt. Kyseisessä viestiketjussa puhuttiin Pyhästä Hengestä.

Siunattua pääsiäistä sinulle ap.

Vierailija
13/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 21:23"]

[/quote]

ihan näin -off the record- kerron sulle etten mäkään jaksais yhtään enempää, välillä mietin että sama vaikka loppuis jo, kuitenkin jaxuhali sulle

Vierailija
14/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 21:02"]

[/quote]

Ap:lle: Jos lainaat jonkun toisen tekstiä, laita se sitaatteihin ja kerro, mistä olet tekstin lainannut. Nyt esitit minun kirjoittamani viestin omanasi ja liitit siihen otsikon, jollaista minä en olisi viestiin yhdistänyt. Kyseisessä viestiketjussa puhuttiin Pyhästä Hengestä.

Siunattua pääsiäistä sinulle ap.

[/quote]

sori helvettiin, seuraava

Vierailija
15/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudutte Mordoriin koko sakki!

Vierailija
16/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä haluaisin jonkun jumalan, mutta tämä oli laskujeni mukaan tuhannes viesti ja jumalia on yhtä monta.

Näitä rakkauden lähettiläitä kaikkia yhdistää se, että väärään jumalaan uskominen on varma tie paikalliseen helvettiin. Siis 99,9%,vähintään. Miksi riskeeraisin ikuisuuteni maanpäällisellä hihhuloinnilla?

Vierailija
17/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 21:30"]

Joudutte Mordoriin koko sakki!

[/quote]

toi on miehen puhetta, yes

Vierailija
18/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 21:32"]

Kyllähän minä haluaisin jonkun jumalan, mutta tämä oli laskujeni mukaan tuhannes viesti ja jumalia on yhtä monta.

Näitä rakkauden lähettiläitä kaikkia yhdistää se, että väärään jumalaan uskominen on varma tie paikalliseen helvettiin. Siis 99,9%,vähintään. Miksi riskeeraisin ikuisuuteni maanpäällisellä hihhuloinnilla?

[/quote]

siis kumpi tiketti

Vierailija
19/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettipuheet on loukkaus vainajia ja niitä ihmisiä kohtaan, jotka kärsivät olossaan jo täällä maan päällä.

Vierailija
20/37 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaetaan tikettejä, valitse omasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme