Eksän kanssa kaveri
Ollaan erottu vähän yli kuukausi sitten, josta ei nyt olla viikkoon puhuttu, syyksi eksä sanoi, että haluaa aikaa ja ottaa sitten itse yhteyttä ku on valmis ja kykenee olla tekemisissä.
On tullut päiviä kun haluaisi kovasti ottaa yhteyttä ja haluaisi eksän takaisin, sitten taas päiviä ku ei ikimaailmassa. Mulle ei kaveruus ole tärkeä asia, mutta kun kysyin viikko sitten eksältä sitä niin vastaus oli että kyllä me tekemisissä voidaan olla, heti ku vaan on saanu tietyn ajan ilman että puhutaan. Kertoi eron jälkeen, että jätti mut koska ei enää rakastanut, joten oletan ettei tarvitsekkaan aikaa ylipääsemiseen. Mistä? tää teidän mielestä kertoo? Puhdasta kaveruutta haluaa vai käyttää vaan valtaansa kun tietää että kaipaan? En odota miehen yhteydenottoa mutta kyllä sitä tulee mietittyä että mitä JOS tulee juuri silloin elämääni ku olen pääsemässä yli ja alkaako tämä kaikki uudestaan.
Kommentit (5)
Sinä voit päättää että et halua olla yhteyksissä. Niin pääset parhaiten yli. Suhde on ohi. Keskity nyt omaan, uuteen elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on jo uusi nainen kierroksessa. Ei sillä ole mitään syytä olla sun kanssa tekemisissä - edes kaverina. Anna eksäs mennä ja jatka omaa elämääsi.
Niin, tästähän ei kyse ollut. Vaan siitä, että eksä itse sanoi että tarvii vähän aikaa ja ottaa sitten itse yhteyttä, aivan oma-aloitteisesti, joten en usko että kyse on naisista.
Niin, tottakai mies sanoo noin jotta et häiritsisi häntä ja hänen uutta naistaan... Eksäsi tuskin koskaan tulee ottamaan enää yhteyttä. Toivoo että voisi vähin äänin kadota elämästäsi, ilman että jäisit roikkumaan häneen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tottakai mies sanoo noin jotta et häiritsisi häntä ja hänen uutta naistaan... Eksäsi tuskin koskaan tulee ottamaan enää yhteyttä. Toivoo että voisi vähin äänin kadota elämästäsi, ilman että jäisit roikkumaan häneen.
Sanot että häiriköin. Ei, en, eksä saattoi jopa itsekin laittaa eron jälkeen viestiä, mutta oli kokoajan sen kannalla että tarvitsee parin kolmen viikon ajan erossa musta. Voithan toki olla oikeassakin, mutta tämä mies ei koskaan oo pettänyt lupauksiaan tai lupaillut turhia.
Sillä on jo uusi nainen kierroksessa. Ei sillä ole mitään syytä olla sun kanssa tekemisissä - edes kaverina. Anna eksäs mennä ja jatka omaa elämääsi.