Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistähän seksuaalisesti kokematon mies löytäisi naisen?

Vierailija
18.03.2019 |

Mistähän sitä oikein onnistuisi löytämään mukavan naisen jolle se kokemattomuus ei olisi mikään hirveä ongelma. Ilmeisesti olen vähän pelottavasti siinä rajalla, että olenko ihan menetetty tapaus ja pahasti viallinen kun en 26 vuoden aikana onnistunut edes suutelemaan tyttöä tai naista. Alan olla ihan rajoilla myös sen suhteen, että heitän kirveen kaivoon ja annan koko asian olla ja kuolen poikuus tallella. Ärsyttää ja suututtaa kun itseltä mennyt ihan ohi kaikki rakastumiset sun muut kun en ole kelvannut. Tuntuu vähän siltä kuin starttaisi maratonille kun muut on jo maalissa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-naisista.

Vierailija
2/29 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen seksuaalisen extravaganzan aikakautena - tuskin mistään :/

Itsehän olen jo kypsempään ikään ehtinyt poika. Minuun nähden sinä ap olet vielä niin kovin, kovin nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh-naisista.

No mikäs sen helpompi aloitus seurusteluhommille kuin suoraan isäpuoleksi.

Vierailija
4/29 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuohon on tultu?

Vierailija
5/29 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuohon on tultu?

Todella helposti. Teininä en ollut kauheasti tyttöjen kanssa tekemisissä ja akne vielä vei itsetunnon totaalisesti heti sen jälkeen kun olin onnistunut nolaamaan itseni erään tytön vuoksi. Ei kauheasti innostanut lähestyä tyttöjä, enkä oikeastaan edes kunnolla ihastunut kehenkään. Aikuisena en vaan kelpaa kellekään, viimeisimmät vuodet olenkin ollut aikalailla luovutustilassa ja vain silloin tällöin yrittänyt laittaa viestejä joillekin nettinaisille. Eikä nykyään mistään netistäkään tunnu löytyvän ketään kiinnostavaa naista kun kaikki on siirtyneet sinne tinderiin.

Vierailija
6/29 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh-naisista.

Mitä pahaa lapsissa on?

Vierailija
7/29 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 20-vuotias kokematon nainen. Ei ole koskaan mitkään kotibileet tai baarissa riehuminen kiinnostaneet. Olen mieluiten kotona niin ei ole vain tullut törmättyä kehenkään sellaiseen jonka kanssa olisi välit syventyneet sen verran, että kuvioihin olisi tullut jotain romanttista tai seksuaalista. On kyllä tuttuja ja ystäviä ja muita. Ei voi mitään, kun en yhtään tykkää viettää aikaa sellaisissa paikoissa joista ihmiset löytävät seuraa. :D Kotona on parasta.

Ihan hyvin voisin kuvitella olevani kokemattoman miehen kanssa.

Vierailija
8/29 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillistä! Olet saanut jo montta vastausta, mutta yksikään ei ole suorahuutosolvauksia! Yleensä tuollaisiin aloituksiin ei tällä palstalla juuri muuta vastausta saa.

Vierailija
9/29 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä oli 29-vuotias neitsyt, ei haitannut yhtään vaikka itsellä oli aiempaa kokemusta seksistä (olin 22-vuotias kun tavattiin). Mutta ilman alkoholia oltaisiin varmaan molemmat vielä neitsyitä.

Vierailija
10/29 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh-naisista.

Mitä pahaa lapsissa on?

Ei mitään. Siinä on mielestäni pahaa, että heti alkuun pitäisi opetella samalla sekä "isäksi", että myös ne kaikki seurusteluun liittyvät kiemurat ja seksit sun muut. Voin luvata, että pää hajoaisi.

Vierailija
11/29 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 20-vuotias kokematon nainen. Ei ole koskaan mitkään kotibileet tai baarissa riehuminen kiinnostaneet. Olen mieluiten kotona niin ei ole vain tullut törmättyä kehenkään sellaiseen jonka kanssa olisi välit syventyneet sen verran, että kuvioihin olisi tullut jotain romanttista tai seksuaalista. On kyllä tuttuja ja ystäviä ja muita. Ei voi mitään, kun en yhtään tykkää viettää aikaa sellaisissa paikoissa joista ihmiset löytävät seuraa. :D Kotona on parasta.

Ihan hyvin voisin kuvitella olevani kokemattoman miehen kanssa.

Aikalailla samat setit. Ei minua ole koskaan edes pyydetty baariin tai kotibileisiin, eli mahdollisuus edes vahingossa tutustua naisiin on aika kehnonlainen. Se kun taitaa Suomessa vähän niin mennä, että niitä suhteita aletaan solmia pikkupäissään jossain pippaloissa. Harrastuksissakaan ei kyllä naisiin törmää turhan usein.

Vierailija
12/29 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin löytää kokemattoman miehen. Mistä voisi löytää?

Vierailija
13/29 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin löytää kokemattoman miehen. Mistä voisi löytää?

Ap on sellainen. Tapaatte huomenna Stockan kellon alla klo 13.

Vierailija
14/29 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin ongelmaan oikea vastaus on maksullinen nainen. Saat itse valita kenet haluat ja kyyti on varmasta parempaa, kun jonkun Perus Pirkon kanssa.

Vierailija
15/29 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä historiaasi ellet sitä itse kerro... Eli kokemattomuus ei ole este naisten tapaamiselle. Ja sitten, jos panohommiin pääsee ja toinen ihmettelee, että mitä helvettiä teet... Voit kuitata jollain "he he, edellisestä kerrasta vähän turhan pitkään RÄÄH!"

Ja vielä... Netti on täynnä tietoa. Vaikket ole luonnossa nähnyt, niin voit perehtyä vastakkaisen sukupuolen kusivärkkiin. 

Vierailija
16/29 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tiedä historiaasi ellet sitä itse kerro... Eli kokemattomuus ei ole este naisten tapaamiselle. Ja sitten, jos panohommiin pääsee ja toinen ihmettelee, että mitä helvettiä teet... Voit kuitata jollain "he he, edellisestä kerrasta vähän turhan pitkään RÄÄH!"

Ja vielä... Netti on täynnä tietoa. Vaikket ole luonnossa nähnyt, niin voit perehtyä vastakkaisen sukupuolen kusivärkkiin. 

Kuinka kauniisti puhutkaan seksistä kahden ihmisen välillä. Varsinkin tuo viimeinen sana kohottaa tunnelmaa.

Vierailija
17/29 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauniisti puhutkaan seksistä kahden ihmisen välillä. Varsinkin tuo viimeinen sana kohottaa tunnelmaa.

Kuinka helposti pahoitatkaan mielesi. 

Vierailija
18/29 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka helposti pahoitatkaan mielesi. 

Kuinka tulkitsetkaan omiasi.

Vierailija
19/29 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa.

Aloita se sun elämänkestävä maraton:

mielikuvittele.

-

Et tule ikinä pettymään vaan päinvastoin vain!

Vierailija
20/29 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaystävä oli 29-vuotias neitsyt, ei haitannut yhtään vaikka itsellä oli aiempaa kokemusta seksistä (olin 22-vuotias kun tavattiin). Mutta ilman alkoholia oltaisiin varmaan molemmat vielä neitsyitä.

hyvä. hyvävinkki.. ( ainakin tolle ap:lle.)

estynyt.

epävarma.

non-alkoholinkäyttäjä.

-

Eli. Onnistuu varmasti kuln ..teillä? ;))