Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olet lyhyt mies, katselisit lyhyitä naisia"

Vierailija
18.03.2019 |

Palstalla sanotaan aina että lyhyen miehen kannattaisi katsella lyhyitä naisia. Pari kertaa olen kuullut saman livenäkin.

Millä perusteella?

Keskimäärin sekä pitkät että keskipituiset naiset suosivat 185cm tai pidempiä miehiä. Lyhyet naiset suosivat keskipituisia miehiä, vasta poikkeuksellisen lyhyet naiset suosivat hieman alle keskipituisia miehiä.

Koska monet pitkät miehet suosivat pieniä ja siroja naisia, joka tapauksessa yli jääneissä on lyhyitä miehiä ja kaiken pituisia naisia. Mitä järkeä olisi yrittää vain lyhyitä naisia, kun joka tapauksessa on löydettävä nainen joka ei välitä pituudesta tai jonka maku poikkeaa tavallisesta?

Ja miksi on niin halveksuttavaa jos lyhyt mies haluaa erityisesti pitkän naisen? Haluaahan moni lyhyt nainenkin pitkän miehen.

Minä siis olen lyhyt mies. Pidän eniten pitkistä naisista, joskaan mikään kynnyskysymys tämä ei ole. Minusta harvemmin kiinnostutaan, mutta jostain kummallisesta syystä kiinnostuneet ovat olleet joko lyhyitä tai hyvin pitkiä naisia (yli 175cm, minä 172cm).

Erityisesti kiinnostaisi tietää pitkien naisten mielipide. Toivoisitteko että lyhyet miehet jättäisivät teidät rauhaan? kiitos etukäteen vastaajille.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja katselen ketä minua lystää, haastakaa oikeuteen jos siltä tuntuu.

Vierailija
2/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset: "pitkälle pitkä ja lyhyelle lyhyt, samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä"

Lyhyet naiset: "olen lyhyt mutta minä nyt vain satun tykkäämään pitkistä, vastakohdat täydentävät toisiaan"

(pikkukakkosen laki)

Pituuden voi hyvin korvata tuloilla, lihaksikkuudella, jne.

Koska lyhyt, pienituloinen tai pehmeä ja herkkä mies ei joka tapauksessa ole yhdenkään naisen suosikki, on ihan turhaa kuunnella naisten mielipiteitä asiasta. Kun etsit neulaa heinäsuovasta, on hölmöä rajata hakua vain toiseen puoliskoon heinäsuovasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä mies, mutta penikseni on 6cm lyhyt.

Vierailija
4/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrant kirjoitti:

Olen mies ja katselen ketä minua lystää, haastakaa oikeuteen jos siltä tuntuu.

5/5. Tässä oli asennetta, miesmunaa! Pidin! 😍 otan sut!

Vierailija
5/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista epäsuorituimpia on lyhyet miehet ja pitkät naiset. Olisi hienoa, jos nämä löytäisivät toisensa. Valitettavasti asia on enemmänkin päin vastoin.

Vierailija
6/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyenä miehenä sanoisin ettei tuossa asiassa kannata välittää tippaakaan naisten sanomisista.

Tajusin viimeistään asian kun olin treffeillä lyhyen ja pyöreän naisen kanssa, joka marmatti exästä joka kehtasi vaatia häneltä jotain vaikka oli lyhyt ja hintelä. Niin kuin olen minäkin.

Totuus on että lyhyt mies lähtee kisaan takamatkalta. Jos uskoo olevansa huonompi kuin muut, päätyy laskemaan rimaa loputtomasti ja tekemään mitä tahansa että saisi edes jonkun. Ei sellaisesta mitään tule.

Pitää olla paras oma itsensä ja etsiä kumppania jonka haluaa. Ripaus Napoleon-syndroomaa ei ole pahitteeksi.

t. mies, saman pituinen kuin ap.

Vierailija
7/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän 172 cm ole edes mitenkään merkillisen lyhyt. Itse olen 171 cm nainen ja hyvin voisin kuvitella olevani saman mittaisen miehen kanssa yhdessä. Toisaalta, en ole instafitnessbeibe, joten tuskin minua tässä naiseksi lasketaankaan.

Vierailija
8/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä edes ole erityisen lyhyt. Olen itse saman pituinen (nainen) kuin sinä ja ihan hyvin voisin seurustella tuon pituisen miehen kanssa. Läheinen ystäväni on 158 senttinen mies ja hänkin seurustelee onnellisesti. Turhaan sinä liikoja huolehdit pituudesta, kyllä ne on ihan muut asiat jotka lopulta merkkaa.

Vierailija
9/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän 172 cm ole edes mitenkään merkillisen lyhyt. Itse olen 171 cm nainen ja hyvin voisin kuvitella olevani saman mittaisen miehen kanssa yhdessä. Toisaalta, en ole instafitnessbeibe, joten tuskin minua tässä naiseksi lasketaankaan.

Lasketaan kyllä, sinä pitkä ja näyttävä nainen.

Jos alat väittelemään asiasta, ilmestyn luoksesi ja halaan.

t. 172cm mies

Vierailija
10/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 172cm mies

Hui :o

Onko 171 cm nainen pitkä? Aika jännä. Itse tunnen olevani lähinnä keskimittainen.

Vierailija
11/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata haaveilla seurustelevansa keskiarvon kanssa. Sitä paitsi, olet minun pituinen, mitä lyhyttä siinä on? En noteeraa itseni pituisia miehiä lyhyiksi. 

Suorita esikarsiminen ennemmin tyhmyyden kuin pituuden perusteella. Rajoittuneisuushan se ratkaisee, ei pituus. 

Vierailija
12/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minun vastaukseni poistettiin? No kannattipa taas vaivautua vastaamaan. Mielestäni en mitään pahaa sanonut.

Vierailija
13/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 172cm mies

Onko 171 cm nainen pitkä? Aika jännä. Itse tunnen olevani lähinnä keskimittainen.

7 senttiä keskimittaa pidempi ei ole keskimittainen.

Vierailija
14/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 172cm mies

Eikös keskimitta ole naisilla joku 166cm? Lasketaanhan 185cm mieskin pitkäksi kun keskimitta on 179cm.

Vierailija
15/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimittainen kirjoitti:

Kaikista epäsuorituimpia on lyhyet miehet ja pitkät naiset. Olisi hienoa, jos nämä löytäisivät toisensa. Valitettavasti asia on enemmänkin päin vastoin.

Hah, juuri näin tällaisen pariskunnan kaupassa, mies oli korkeintaan 170 cm pitkä, nainen taas vähintään 185 cm. Vaikuttivat onnellisilta ja tyytyväisiltä yhdessä :) 

Siis oikeasti, joustakaa ihmiset edes vähän niistä ihanteistanne, muuten saatatte mennä onnenne ohi kun "naisella on liian pienet rinnat" tai "miehellä on liian kapeat hartiat". 

Vierailija
16/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Miellyttävintä itselle olisi olla oman pituisen tai pidemmän kanssa. Ei minua kyllä kukaan lähesty, niin lyhyemmänkin miehen yritys imartelisi enkä torjuisi (siis välittömästi, tiedättehän).

Olen 180 cm nainen.

Vierailija
17/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa. Miellyttävintä itselle olisi olla oman pituisen tai pidemmän kanssa. Ei minua kyllä kukaan lähesty, niin lyhyemmänkin miehen yritys imartelisi enkä torjuisi (siis välittömästi, tiedättehän).

Olen 180 cm nainen.

Tarkennan vielä, että voisin minä seurustellakin jonkin verran lyhyemmän kanssa. Luonne se on, joka eniten merkitsee.

Vierailija
18/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi jotkut hokevat että lyhyenä naisena minulla olisi joku velvollisuus ottaa lyhyt mies, olen kuullut tuon useamman kerran. En minä ainakaan valkkaa kumppaniani pelkästään pituuden perusteella. Olen tapaillut niin 165 cm pitkää kuin 198 cm pitkää miestä, kumpikaan suhteista ei kaatunut miehen pituuteen.

Itse asiassa kun aloin tarkemmin miettiä niin järkevintä on tapailla juuri joko todella lyhyttä tai todella pitkää, koska heille pituus on yleensä vähemmän merkitsevä asia kuin monille keskimittaiselle jotka kokevat merkitykselliseksi korostaa jotain parinkin sentin eroa ihmisten pituudessa. Minun näkökulmastani kaikki miehet ovat pitkiä, pitkän miehen näkökulmasta kaikki naiset ovat lyhyitä... En jaksa sitä jatkuvaa taivastelua pituudestani, tai sen puutteesta. Nälvintää on tullut niin miehiltä kuin naisilta. Ja toisaalta kammottaa miehet joilla on joku kumma fetissi meihin pieniin naisiin, meitä kun voi kanniskella ja väännellä miten lystää. Viihdyn siis toki sylissä paijattavana ja minua saa kanniskellakin, mutta todellakin vain ne harvat ja valitut, joihin sinä fetissimies et lukeudu. 

T: keijukainen 152 cm

Vierailija
19/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh tämä palsta taas hävittää kommentit :(

Vierailija
20/33 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyenä miehenä joskus häiritsee pitkät naiset jotka häpeilevät pituuttaan ja haaveilevat mielikuvituskuplasta jossa voivat kuvitella itsensä pieniksi ja siroiksi goljattimiehen rinnalla. Miksi? Jokaisen pitäisi opetella olemaan ylpeä siitä mitä on, vähintäänkin siltä osin mitä ei voi muuttaa.

Katsokaapa miten upealta näyttää pitkälti yli kaksimetrinen nainen joka ei häpeile pituuttaan:

VAU

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi