Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulkitset että jonkun nauru hyytyy kuin napsautuksesta, kun katseenne kohtaavat?

Vierailija
18.03.2019 |

Siinä oli muitakin paikalla. Katseemme siis kohtasivat ja ihmiselle tuli kuin hätääntynyt ilme? Tuntui oudolta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/4 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Oon itse vähän hiljaisempi ja vetäytyvämpi tapaus, moni tulkitsee sen ujoudeksi. Jos siis osallistun keskusteluun yllättäen, se voi kirjaimellisesti olla "Herrajumala, se puhuu" -reaktio, Kiistatilanteessa voi taas olla yllättyneisyyttä siitä että pidän puoleni. Ihan vaan jutustellessa, kun en itse osallistu keskusteluun mutta hengaan porukassa, moni tulkitsee mun kasvojen ilmeen ilmeisesti vihaiseksi (mulla on ns. resting bitch -face), ja nauru loppuu hämmennyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko mille hän nauroi? Olisiko saattanut hävetä nauramistaan, nauroiko ehkä jollekin sellaiselle asialle jonka voisi kuvitella koskettavan sinua?

Oliko nauru jotenkin erikoinen? Jos sitä nolotti ja luuli että sen takia katsoit häntä.

Vierailija
4/4 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin aiheen kokonaan, kun tuohon tuli jäätelömainos. Tekisin mitä vain Magnumin kovapintaisesta suklaakuoresta.