Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 25v on liian nuori ihan kaikkeen.

Vierailija
28.03.2013 |

Saamaan lapsia, seurustelemaan vakavasti, opiskelemaan/luomaan uraa jne. Nuorten pitäisi vain hyväksyä se, että ovat liian nuoria. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh joo. 25-vuotias on liian nuori kaikkeen ja 40-vuotias liian vanha. Kauhia kiire tehdä kaikki hommat 15 vuodessa siinä välissä.

Vierailija
2/11 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin saamaan lapsia ja perustamaan perhettä. Nuorena täytyy olla nuori ja vastuuton ja hupsutella ja haahuilla. Opiskella, matkustella ja hauskaa täytyy pitää. Kurja arki ja vastuullinen elämä alkaa kyllä ihan itsestään, ei sitä ehdoin tahdoin kannata itselleen hankkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 08:29"]

No ainakin saamaan lapsia ja perustamaan perhettä. Nuorena täytyy olla nuori ja vastuuton ja hupsutella ja haahuilla. Opiskella, matkustella ja hauskaa täytyy pitää. Kurja arki ja vastuullinen elämä alkaa kyllä ihan itsestään, ei sitä ehdoin tahdoin kannata itselleen hankkia.

[/quote]

Miksi täytyy? Entä jos elämänsuunta on jo nuorena aivan selkeä?

Vierailija
4/11 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan sitä vaikka 6kymppisenä hupsutella ja haahuilla? 

Vierailija
5/11 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jo olla, sä oot jo tehny näitä aloituksia.

Vierailija
6/11 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh mulla oli jo korkeakoulututkinto taskussa 25 vuotiaana ja istuin käräjiä tuomiten rattijuopoille sakkoja. Mitä minun olisi pitänyt tehdä?

Vierailija
7/11 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 25-vuotiaana jo neljä lasta, naimisissa jne ;)

Vierailija
8/11 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kaikkien alle 25-vuotiaitten täytyisi vaan istua isin ja äidin kotona odottamassa aivojen kypsymistä, koska ovat kaikkeen liian nuoria :D

Mä olen mennyt naimisiin, saanut 2 lasta ja aloittanut yliopisto-opinnot ennen tuota maagista ikärajaa, ja kumman hyvin kaikki nämä sujuivat kehittymättömillä aivoilla ;-)

Vierailija
9/11 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa olen ikä Eeron kanssa samaa mieltä asiasta.

Tietenkin av:lla löytyy poikkeuksia, jotka kinaavat asiasta että kyllä he ovat kypsiä ja neljä lasta yms paskaa. 

Tämä on selviö. Suurin osa silti on vielä ihan raakileita.

T: 11cm mies

Vierailija
10/11 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä eero?

Vierailija
11/11 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilun tahti vaan kiihtyy, aina vaan raflaavampia avauksia. Minkälaisessa elämäntilanteessa itse olit 25-vuotiaana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi