Miten usein lestojen pitää tehdä sitä?
Onko joku määrä? Kerran päivässä? Joka toinen päivä?
Miten usein "kuuluu" olla silleen? Kuka opettaa nämä tavat heille? Puhuvatko vanhemmat teineilleen, että kun olette naimisissa, harrastatte yhdyntää kerran päivässä. Vai miten?
Kommentit (6)
Aina kun mies haluaa. Eräs lestapuhujista on jopa vihjannut että ei pidä ihmetellä jos mies hakee perheen lapsilta sitä mitä vaimo ei anna! :( Eli ei oo pakko antaa mutta kannattais niin pysyy lapset turvassa. :(
mun mielestä sairasta.
Ei kaikki miehet halua joka päivä. Jotkut haluavat vain kerran kuussa. Ja harvemmin.
Olen itse ateisti, mutta en käsitä mitä ilos te jotkut saatte uskovien ihmisten mollaamisesta? Miksette voi kunnioittaa jokaisen oikeutta omiin vakaumuksiinsa ja valintoihinsa? Mitä se teitä kaivelee kuka mihinkin uskoo. Mä en usko enkä todellakaan tule uskomaankaan, mutta kumman hyvin voin elää sen seikan kanssa että jotkut muut kyllä uskovat minunkin edestä.
Siis siihen että naisen ja pahimmassa tapauksessa myös lasten on alistuttava seksileluiksi ja raiskaukseen perheen sisällä?!
eihän tässä kukaan uskontoa dissaa vaan noita järjettömiä sääntöjä!!
Hohhoijjaa teitä! En voi uskoa, että joku on tän kysymyksen esittäny tosissaan, mutta siltä varalta, että ihan oikeasti kysyt, niin vastaan: niin usein kun pariskunnan molemmat osapuolet sitä haluaa. Ei sitä kukaan ulkopuolinen voi määrätä! Hyvät ihmiset sentään!
Kerran päivässä paitsi jos on kuukautiset niin ei tarvitse. Äiti kertoo hetki ennen hääyötä.