Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin viimein Thaimaassa. Enpä osannut odottaakaan, miten tyrmäävän kauniita isaanin eli landen naiset ovatkaan.

Vierailija
18.03.2019 |

Toinen toistaan kauniimpaa naista sai ihastella yökerhoissa ja varsinkin gogo-baareissa. Täytyy sanoa että olen nyt aika ihastunut näihin thaimaalaisiin hymyihin ja ystävällisiin katseisiin. Sen verran kovasti jäi landen tyttöjen naiskauneus mieleen, että tässähän on alettava säästämään toista Thaimaan reissua. Ladyboyt osaskin kyllä erottaa mut joo niissäkin on kyllä säväyttäviä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsinaisvartalo on aina tenhonnut Pohjalaiseen mieheen. Muodottomuus ja pikkupojan habitus nostattaa nakkia.

Aasia on valinta.

Suuririntaisin nainen jota olen pannut oli Aasiasta.  Siellä tais nyt suomalainen sohvaperuna vetää herneen nenäänsä.

Höpöhöpö, se oli silikoneilla buustattu ladyboy joka nykäisi sua.

Vientipuolen miehiä?

Ihan luomu oli ja tapahtuma on videoitukin. 

Vierailija
22/36 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusiko ne sielläkin. Jumalaut mitä kimotusta nämä tänne roudatut thaivaimot pitävät keskenään, sivullisen tärykalvot vuotavat verta. Liekö kulttuurinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsinaisvartalo on aina tenhonnut Pohjalaiseen mieheen. Muodottomuus ja pikkupojan habitus nostattaa nakkia.

Aasia on valinta.

Suuririntaisin nainen jota olen pannut oli Aasiasta.  Siellä tais nyt suomalainen sohvaperuna vetää herneen nenäänsä.

Höpöhöpö, se oli silikoneilla buustattu ladyboy joka nykäisi sua.

Vientipuolen miehiä?

Ihan luomu oli ja tapahtuma on videoitukin. 

Oliko työreissu? Se sama millä me kaikki jyystettiin tyttöjä?

Kyllä Suomen vienti on hieno juttu, moraali kohdillaan!

Oisko mahdollista saada youtubeen se pätkä ja pomot kanssa pikkutytöt kainalossa kuviin?

Vierailija
24/36 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää hei seuraavan kerran sinne. Kyllä tollaselle tekijämiehelle sieltä varmasti töitä löytyy. Nyt kapsekkeja pakkaamaan...

Vierailija
25/36 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Jos haluat oikean suhteen niin mene sinne Isaniin ja iske nainen sieltä, äläkä retkahda baarien naisiin.

Tuskin onnistuu. Pattayalta ei pääse tuk-tukilla Isaniin alle puolen tunnin ja "iskeminen" onnistuu vain baarissa jossa naiset ovat ammattilaisia, ja sekin vaatii muutaman rohkaisuryypyn alle.

Vierailija
26/36 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää hei seuraavan kerran sinne. Kyllä tollaselle tekijämiehelle sieltä varmasti töitä löytyy. Nyt kapsekkeja pakkaamaan...

Siellä on Aasiassa opistoinssille vientiä vähän tuhdimmassa ja taikinanaamaisemmassakin profiilissa lapsinaisvartaloiden keskuudessa kunhan pätäkkää irtoaa. Ei tarvitse vaimoa enää taudeilla ja mätisäkkiruholla kiusata.

Vierailija
27/36 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huusiko ne sielläkin. Jumalaut mitä kimotusta nämä tänne roudatut thaivaimot pitävät keskenään, sivullisen tärykalvot vuotavat verta. Liekö kulttuurinen juttu.

Kimakka kutsu.

Vierailija
28/36 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimakka kutsu.

No on. Töissä olen törmännyt näihin, onneksi ei jaeta kahvihuonetta. Huutohelvetti kuuluu seinienkin läpi, pieistä ihmisistä lähtee paha ääni.

Vierailija
29/36 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos ihan 100varma, että olivat naisia kaikki?

Vierailija
30/36 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana kokemus ku kävin eroottisessa hieronnassa ja otin kaksi solakkaa hyväpeppuista palvelemaan minua. Siitähän syntyi kolmen kimppa, mut ei mitään ihan halpaa lystiä ollut. Kotimaassa sentään sain ilmaiseksi tällaisen kerran laivalla. Suomitytöt tuli siis paljon halvemimksi.

Vierailija
31/36 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimakka kutsu.

No on. Töissä olen törmännyt näihin, onneksi ei jaeta kahvihuonetta. Huutohelvetti kuuluu seinienkin läpi, pieistä ihmisistä lähtee paha ääni.

Suomalainen mies nyt kuitenkin kiihottuu tästä kiekunasta. Kuten voimme lukea. Mitä kimakampaa, sen kovempi stondis.

Vierailija
32/36 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimakka kutsu.

Suomalainen mies nyt kuitenkin kiihottuu tästä kiekunasta. Kuten voimme lukea. Mitä kimakampaa, sen kovempi stondis.

Joo-o. Ihan esimiesasemassa kuusikymppiset setämiehet vievät ”lounaalle” suojelijaroolissa. Jotenkin se lapsiolemus ja vinkuminen tenhoaa.

Vierailija
33/36 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa on suomalaisen miehen hyvä olla. <3

Vierailija
34/36 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaassa on suomalaisen miehen hyvä olla. <3

On! Meillä lähti pojat myös heti aasialaisiin isistä mallia ottaneena. Minä myhäilin (ja kyttäsin) innoissani vieressä.

Vierailija
35/36 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomiukolle lapsinainen kelpaa. Tästäkin ketjusta voi sen päätellä.

Vierailija
36/36 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä, mikä niissä lapsen kokoisissa vinosilmissä innostaa, mutta kukin tykkää mistä tykkää. Minä en edes erota heitä toisistaan, ovat kaikki tosi samannäköisiä. 

Samma här ja sentään yli 10 kertaa oltu paikan päällä. No kaikki tyylillään

mies50v

Niin ne jotkut kaljamahaiset äijät ovat käyneet kymmeniä kertoja turistirysissä panemassa ja luulevat tuntevansa Thaimaan.

Vaikea sitä oppia tuntemaan jos pelkissä baareissa pyörii. Minä olin kyllä aina exän kanssa ja iltaruokailua lukuunottamatta ei terasseilla tullut pyörittyä koskaan. Jaa taidettiin kerrran käydä phuketissa paikallisessa discossa oman silloisen rouvan kanssa

mies50v