Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää kestä Zalando mainosta

Vierailija
27.03.2013 |

Vaihdan välittömästi toiselle kanavalle tai mutea peliin ja muualle ettei tarvitse nähdä sitä huutavaa miestä.  ARGH!!!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äijä on kuin joku sammakko pullottavine silmineen.

Vierailija
2/12 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan se äijä ikinä pillua.. Jos se on sinkku niin voi olla aika paha paikka, jos se yrittäis pokata barissa niin tulis mieleen et se huutas vaan "Aaaaaaah!!!!" kun laukee... hyi hyi......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on han söötti. :)

Vierailija
4/12 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä asti kun sen mainoksen näin ekan kerran oon VIHANNUT sitä. Se alkuperäinen oli vielä saamarin pitkä ja tuli joka mainoskatkolla. Sit se sanoi vielä silleen "tsiskoa". MITÄ VITUN TSISKOA?!

Ja se mies tuo mulle mieleen AINA tän:

http://superseditious.files.wordpress.com/2012/10/toadprincecreature.jpg

Vierailija
5/12 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat inhokkifiilikset. Miksi sen miehen pitää kimittää kuin jonkun hysteerisen pikkutytön? Raivostuttavaa!

Vierailija
6/12 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on hauska mainos! =) sori...kai mä oon sit outo....

Vierailija
7/12 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun sen miehen välittömästi.

Terv. Jere

Vierailija
8/12 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaksivuotias poika juokseen kuin ammuttu tv:n eteen aina kun kuulee tuon mainoksen tulevan. Jostain syystä rakastaa sitä kiljuvaa "karjua". Hän ei vain taida kuulua ihan kohdeyleisöön...?

Vierailija
9/12 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno asenne, 2 & 3.

"Mainoksessa näyttelevä mies ärsyttää, joten haukun hänen ulkonäköään ja kyseenalaistan hänen "kysyntänsä markkinoilla".

2 on vain törkeä, 3:lle ei tullut mieleenkään, että kyseinen kaveri ei ehkä oikeasti ole sellainen?

Vierailija
10/12 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua risoo armottomasti se kohta kimityksessä: Älä päästä SISKOA.. Mitä hittoa kellään miehellä on tekemistä SISKONSA ostamisten kanssa????? Ihan SAIRASTA. Hyi helekatti.

Vierailija
11/12 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, kanava vaihtuu heti. Se mies on pilannut mahdollisuutensa muissa mainoksissa, jää kyllä ikuisena kammotuksena mieleen

Vierailija
12/12 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa ollut jo se Zalandon mainos, jossa ollaan pankissa ja tulee ryöstö? Kaikkien pitää mennä lattialle makaamaan jne... Se on aika hauska. Samoin se nakurantajuttu. Ja se, jossa mies kaivaa nettikaapelin poikki puutarhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän