Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri, ettemme ole kuulleet anopista mitään 3 kk

Vierailija
27.03.2013 |

Jouluna ollaan viimeksi oltu tekemisissä. Pari kertaa olen kysynyt mieheltä, onko soittanut äidilleen tai käynyt. Soitti kuulemma kerran, muttei se vastannut eikä soittanut takaisin.

Pari kertaa olen kysynyt, mennäänkö käymään. Mies ei ole kerinnyt tai halunnut lähteä. Ja ei jotenkin ole huvittanut mennä sinne yksinkään.

Mitä on mahtanut tapahtua äidin ja pojan välillä? Jotenkin outoa. Ei ole kuulunut tosiaan mitään hänestä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 21:11"]

Jouluna ollaan viimeksi oltu tekemisissä. Pari kertaa olen kysynyt mieheltä, onko soittanut äidilleen tai käynyt. Soitti kuulemma kerran, muttei se vastannut eikä soittanut takaisin.

Pari kertaa olen kysynyt, mennäänkö käymään. Mies ei ole kerinnyt tai halunnut lähteä. Ja ei jotenkin ole huvittanut mennä sinne yksinkään.

Mitä on mahtanut tapahtua äidin ja pojan välillä? Jotenkin outoa. Ei ole kuulunut tosiaan mitään hänestä.

[/quote]

Vastaavassa tilanteessa häpeäisin silmät päästäni. Missä rakkaus ja kunnioitus miestäsikään tai perhettäsi kohtaan, ellet ole valmis huomioimaan ja huolehtimaan siitä ihmisestä joka moisen sinule mahdollisti?

Vierailija
2/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä! Itse tosin tiedän että jotain erimielisyyksiä heillä on..harmi juttu kun aikuiset ihmiset nahistelevat turhasta ja eivät sovi välejään..:/ Näin siis meillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 21:15"]

[/quote]

Vastaavassa tilanteessa häpeäisin silmät päästäni. Missä rakkaus ja kunnioitus miestäsikään tai perhettäsi kohtaan, ellet ole valmis huomioimaan ja huolehtimaan siitä ihmisestä joka moisen sinule mahdollisti?

[/quote]

Siis, en kyllä ymmärrä, mitä tässä pitäisi hävetä. Olen ehdottanut miehelle kerran kuukaudessa, että sopisikos, että mentäisiin teidän äidin luona käymään. Hän ei ehdi tai ei nyt juuri jaksa. Väkipakollako se mies sinne pitäisi kammeta?

Anoppi on itse tuossa syksyn aikana tehnyt parikin sellaista hyvin loukkaavaa keikausta, minkä vuoksi ei itse oma-aloitteisesti huvita hänelle soittaa. Olen ottanut tietoisesti vähän etäisyyttä. Ennen soiteltiin toisillemme kerran parissa viikossa. Luulen, että anoppi ymmärtänyt yskän, kun ei hänkään ole soittanut minulle.

Mutta sitä ihmettelen, ettei ole soittanut miehellekään. Eikä se tarkoita, ettei mies siellä voisi (ja pitäisi) käydä. Tai ettei soittaisi äidilleen. Tai ettei oltaisi voitu yhdessä käydä. Mutta yksin en sinne nyt kyllä mene.

Mies ei noista asioista tiedä, joista olen pahoittanut mieleni. Enkä aio hänelle niistä enempää sanoakaan. Kerran sanoin. Mutta ne ei sellaisia juttuja, että olisi hänen ja äitinsä suhteeseen vaikuttanut.

Vierailija
4/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 21:15"]

[/quote]

[/quote]

Jaa täh?????

ohis

Vierailija
5/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kuallu

Vierailija
6/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos on kuollut kotiinsa?

Onko anopilla muita lapsia tai miestä?

Vierailija
7/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku anoppi tuli skitsoilemaan linjoille... harmi jos mies ei huolehdi

Vierailija
8/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kuollut. Emmeköhän olisi miehen läheisessä talossa asuvalta sisarukselta jo kuulleet siinä tapauksessa asiasta. Tämän sisaruksen kanssa ollaan oltu paljonkin tekemisissä ja häneltä myös kuulleet anopin kuulumisia.

Anoppi ja appi ovat eronneet. Ovat aika vähän tekemisissä keskenään. Isänsä kanssa mies on ollut yhteyksissä, mutta hänen luonaan emme ole käyneet koskaan.

Vierailija
9/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on samalaiset välit omaan äitiinsä. Todella harvoin sieltä kuuluu mitään ja usein se on mies, joka soittaa ja kysyy mitä kuuluu. Ihan ovat normaaleja ihmisiä (ei siis alkoholisteja tms.), mutta tuollaista se on. Ihme sakkia....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän