Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä sitä aina herää huomaamaan oman yksinäisyytensä :'(

Vierailija
27.03.2013 |

Yleensä on töitä niin paljon, ettei moisia ehdi ajatella eikä huomata, että muuta elämässä ei ole. No, lapsi tietysti on ja sekin vie aikaa niin hyvin, että itsensä unohtaa.

Välillä sitten sitä herää siitä arjesta ja havahtuu siihen, että on ihan hirveän yksinäinen olo ja kaipaisi ihan hirveästi lämpöä ja läheisyyttä.

Tajusin, että taitaa olla vihdoinkin mun ja eksän juttu kokonaan ja lopullisesti ohi, ainakin eksän puolelta. Mulla on välillä ikävä, mutta eksälle meikäläinen on ihan täysin menneen talven lumia ja hän suhtautuu välinpitämättömästi muhun. Pakolliset yhteydenpisot hoidetaan, mutta mitään muuta ei. Tämäkin surettaa aikalailla, koska näköjään mulla vielä jotain tunteenmurusia on jäljellä. Ehkä olemme riidelleet niin paljon, että on tullut joku kyllästyminen toiseen.

Onpas taas tämä olo surullinen ja yksinäinen. Kunpa saisi kieriskellä tässä olossa ihan rauhassa, mutta lapsi lähtee vasta perjantaina isälleen :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää, etten ole yksin yksinäisyydessä.. ilman työpaikkaa, miestä tai lasta. Eli vaikka minulla nuo olisikin, se ei veisi sisäistä yksinäisyydentunnetta pois. 

Ei minulta mitään puutu.

Vierailija
2/4 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä mä olen pinnallinen, kun tunnen yksinäisyyttä.

Toi mun eksä oli mulle semmonen sielunkumppani (jos semmoiseen uskoo). Nyt kun sitä kumppnia ei ole, on aika tyhjä olo. Hän todellakin jotenkin täydensi mua. En minä tähän elämään tarvitse ketään, pärjään kyllä ja seison vahvasti omilla jaloillani, mutta seura olisi mukavaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin on välillä ihan kamalan yksinäinen olo. Ja on kyllä liikaa aikaakin kokea sitä, että sekin siinä vielä on.

Vierailija
4/4 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 20:53"]

Niin, ehkä mä olen pinnallinen, kun tunnen yksinäisyyttä.

Toi mun eksä oli mulle semmonen sielunkumppani (jos semmoiseen uskoo). Nyt kun sitä kumppnia ei ole, on aika tyhjä olo. Hän todellakin jotenkin täydensi mua. En minä tähän elämään tarvitse ketään, pärjään kyllä ja seison vahvasti omilla jaloillani, mutta seura olisi mukavaa.

ap

[/quote]

on selvää että sulla on tuollainen olo, olet menettänyt ihmisen ainakin osittain vasten tahtoasi, kyllä se aikaa vaatii että siitä pääsee yli, on se suru vaan surtava, ymmärrän sun tunteita oikein hyvin, olen itsekkin eronnut aikanaan, kyllä se aina aikansa ottaa. toivotan sulle toipumisia ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi