Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 nuorta lasta , ero tulossa?

Vierailija
27.03.2013 |

vaimo hoiti 2v esikoista kotona jonka jälkeen esikoinen hoitoon, toinen lapsi syntyi jota vaimo hoiti 1v kotona, jonka jälkeen hänkin hoitoon ja vaimo opiskelemaan. vaimolla oli varmasti rankkaa lasten kanssa tuo 3v (itse töissä päivät)

vaimo teki selväksi ettei jaksa lapsia enään ( lähinnä esikoista) ja olisi iloinen jos voisimme viettää aikaa kahdestaan.  lapsia hoidan lähes 80% yksin (tätä nyt 4kk)

vaimo(ei suomalainen) tulevaisuus kesällä muuttaa pois suomesta sekä suostuu jättämään lapset minulle koska ei tule esikoisen kanssa toimeen. ( jälkimmäisen olisi halunnut mutta en suostunut )

vaimo laittanut omat rahansa vuosia ties minne sekä lisää olisi vailla , ja omasta kukkarosta MINÄ maksanut asunto + kaikki laskut,polttoaineet ymym (koko liittomme ajalta)

kaikkeni olen mielestäni sekä tietääkseni tehnyt, sekä parannusta ei ilmeisesti ole luvassa muutakuin lottovoitolla. jos lapsia ei olisi niin ei olisi pään vaivaa mutta ajattelen että lapsilla olisi parempi tulevaisuus jos myös "äiti" pysyisi kotona

olisiko jostain vielä apua parisuhteelle vai pitäisikö vaan antaa mennä ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lapsiisi yksinhuoltajuus heti kun voit, ettei äiti vie heitä maasta pois.

Vierailija
2/4 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen lastenvalvojareissu käyty. ei tullut sopimuksia. seuraava viikon päästä , samalla oleskelulupa (pysyvä , tulevalle exvaimolle vireillä) . ajatus oli että jos en yksinhuoltajuutta saa niin ilmoitan poliisille että vaimo poistumasta maasta ja lapset jää minulle. jospa ainakin hylkäävät tämän oleskelulupahakemuksen.. jos kaikki menee ok, olen miettinyt että raskasta tulee myös itelläni olemaan . vanhemmat ja sisarukset auttavat minkä viitsivät ja pystyvä. ajatus kuitenkin että yksinhuoltajuuden ohella menee kaikki oma aika seuraavaksi lähes 10-15v. miten tämän asian kanssa muut pärjännyt ? ja mistä apua kun tuntuu että ei jaksa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroprosessi vie sun voimia juuri nyt. Olet tähänkin asti (niin ymmärsin) hoitanut lapsia paljon, jopa reilusti enemmän kuin heidän äitinsä ja sen lisäksi tällä hetkellä rahoitat (?) vaimosi elämää. Et häviä erossa mitään. Asiat tulevat yksinkertaisemmiksi ja selvemmiksi, kun vaimosi on poissa kuvioista. Sun ei sitten tarvitse hajoittaa jaksamistasi tuon eroasian hoitamiseen ja pohtimiseen vaan saat keskittyä arkeen.

Ja tulevaisuudesta et tiedä vielä mitään. Parin vuoden päästä sulla voi olla ihana uusi naisystävä, joka jakaa omaa arkeaan teidän arjen kanssa.

Apua tarvitset ja sitä voit kysellä neuvolasta, lastensuojelusta, perheneuvolasta, seurakunnalta...

Tsemppiä, toivon, että kaikki kääntyy hyväksi!

Vierailija
4/4 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi vaikuttaa jotenkin tunnevammaiselta. Nyt järjestät asiat niin, että saat lapset itsellesi ja annat vaimon mennä menojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä