Mitä ällöttäviä tapoja jollakulla tiedät?
Mä voisin listata omasta miehestäni vaikka kuinka paljon.
esim. Sillä on joku ihmeen pakkomielle HAISTAA kaikkea, mikä sen kropasta lähtee. Jos kaivaa korvaa, sitä sormeen jäänyttä vaikkua on pakko haistaa ennenkun se pestään siitä sormesta pois. Jos lähtee nahkan palanen kuivasta kantapäästä, täytyy sitäkin haistaa, yäk! Kynsien leikkuun aikana on kans välillä hyvä haistaa kynnen palasia. Omien sanojensa mukaan ei kuitenkaan ulosteitaan haista, mutta mistä tuota tietää??
Ällöän myös jostain syystä sitä, kun hän heiluttelee koko ajan varpaitaan Ja käyttää niitä kuin käsiä, aivan kuin jokin apina. Saattaa ojentaa mulle lattialla olevan tavaran varpailla, hyi hemmetti, saa huudot jos erehtyy niin tekemään (onneksi oppinut ettei kannata :D).
inhottaa myös kun käy p*skalla niin pitää voihkia helpotuksesta- ja niin kovaan ääneen että vaikka olisin toisessa päässä taloa niin kuuluu. Ällöttävää.
onhan nuita vaikka kuinka.. yks tuttava syö räkäänsä, yöks!
Kommentit (20)
Mun entinen miesystävä söi räkäänsä, söi ruokaa suu auki ja ryysti juomaansa kovaan ääneen. Tämä äijä myös rapsutteli pallejaan kaikkien nähden, että mua hävetti!!
Eräs nuorehko mies, jolla on todella iso maha täynnä venymäarpia ja FINNEJÄ, heiluttaa kaksin käsin mahaansa ja sanoo aina samalla "monella on valtaa ja rahaa, mutta harvalla näin komiaa mahaa". Se on ällöttävää, säälittävää ja hävettävää.
Yläasteella meidän uskonnon opettaja leikkas varpaankynsiään kesken oppitunnin. Yöks.. Ja siis ihan luokan edessä kaikkien nähden.
hahah hyi että näitä kaikkia!! varsinkin tuo ap:n haistamisrituaali !
Äidilläni on aina tapana myös haistaa kaikennäköistä, juurikin samoja asioita kuin ap:n miehellä... Kotona vielä asuessani hän tutki koiramme ulostetta pakastepussin läpi tutkien, onko mitään "epänormaalia".. en ymmärrä.
[quote author="sohvinen" time="28.03.2013 klo 07:48"]
hahah hyi että näitä kaikkia!! varsinkin tuo ap:n haistamisrituaali !
Äidilläni on aina tapana myös haistaa kaikennäköistä, juurikin samoja asioita kuin ap:n miehellä... Kotona vielä asuessani hän tutki koiramme ulostetta pakastepussin läpi tutkien, onko mitään "epänormaalia".. en ymmärrä.
[/quote]
Koiran ulosteitden tutkimisen ymmärrän, esim. näkee onko vaikka matoja. Tuli vaan mieleen...
mua ällöttä se että moni lukee lehteä vessassa.
se että leikataan kynsiä, varsinkin keittiössä, ilman mitään alustaa. palaset poukkoilevat mihin sattuu.
Ala-asteen miesopettaja kaivo karttakepillä korvaansa.! 'Hyi
Mies kaivaa nenää ja YRITTÄÄ pyyhkiä ne tuotokset minne sattuu, mutta minä tarkkana haukkana ehin estää sen :D
Mun mies kanssa haistelee aina sormiaan, voi että se onkin raivostuttavaa :D Siis jos kaivaa kainaloaan, raapii muniaan tai säärtään, niin AINA ON PAKKO HAISTAA SORMIA SEN JÄLKEEN! MIKSI???!!!
Ja muutenkin, siis neppailu. Ihan oikeasti, kädet on jatkuvasti munilla. Monesti on tehny mieli sanoa että ei ne putoa pois vaikket 24/7 pitäiskään niistä kiinni. Vaikka mistä mä sen tiedän. Ja varsinkin kun liikkuu kotona pelkissä boksereissa, niin kyllä ne pallihien hajut tulee niihin sormiin läpi, vaikka kankaan läpi hiplaiskin. Ja sitten mies on sitä mieltä, että ne kädet on puhtaat, ja niillä voi esim. tehdä ruokaa ja lääppiä mun tavaroita. ARGH.
Ja kuvittelee voivansa kaivaa nenäänsä mun huomaamatta. Jos istun sen vieressä sohvalla ja katsotaan telkkaa, niin se kaivaa nenäänsä antaumuksella ja neppaa ne klöntit matolle tai pyyhkii housuihinsa. Sitten kun käännän päätä niin mies on muina miehinä ihan niinku ei olis mitään tehnytkään. Vituttaa kun se pitää mua niin tyhmänä ja sokeana. :D
Olen huomauttanut molemmista asioista asiallisesti, mutta loppua ei näy. Mun piti kuitenkin miehen pyynnöstä lopettaa mun hiusten imeminen (on sekin ällöä, tiedän! :D).
Minua ällöttää liiallinen vittumaisuus henkilössä. Vituttaa sellaiset liian vittumaiset tyypit ihan vitusti. Saavat pysyä vitussa minun elämästäni.
No se mua ällöttää, kun anoppi aina siivouksen yhteydessä laittaa vessanpöntön kannen astianpesukoneeseen. Joka toinen viikko hän siivoaa ja sitä vessanpöntön kantta (ja rengasta) ei todellakaan putsata useammin. Anoppi kärsii virtsankarkailusta ja länttiä kannella on joo. Arvatkaa käynkö appelassa vessassa , tai syönkö siellä mitään.
Oi näitä miesten tapoja!
Minunkin mieheni nuuhkii sormiaan kaiveltuaan pallejaan.
Kaivaa myös nenäänsä ja sormi on niin syvällä, että näyttää kuin aivojaan rapsuttelisi. Ja kuten joku tuossa mainitsi, asiasta tekee ärsyttävämmän se, että kuvittelee tekevänsä sen niin, ettei kukaan huomaa. Suunnilleen jos ei ole suoraa katsekontaktia kehenkään, voi kaivella mielin määrin "salaa" (kylässäkin ja kaupoissa). Hävettää..
Mies ei nosta wc-istuimen suojarengasta ylös pissatessaan, joten istuimella on hänen jäljiltään aina pissaa. Ei myöskään harjaa paskajälkiään pöntöstä. Ilmeisesti näitä wc-käytäntöjä ei ole hänelle kukaan koskaan opettanut, koska pitää minua ihan friikkinä, kun pyydän muuttamaan toimintaansa.
Olenkohan joku sikamagneetti.. Ex-poikaystävällä oli tapana aamulla kaivella sormin rähmät silmistään ja huuhdella sormensa juomavesilasissa, joka otettiin yöksi yöpöydälle janon varalle. Enkä huomannut tätä tapaa heti..
Nro 3. Toi oli todella parasta mitä ollaan pitkään aikaan kuultu.
Siis mikä siinä on niin ällöttävää että lukee vessassa? Siis sitä lehteähän luetaan ihan puhtailla käsillä, sitten heitetään lehti maahan, pyyhitään, pestään kädet ja otetaan lehti maasta. Eli missään vaiheessa ne kakkakädet ei osu lehteen.
Ex-poikaystävä riisuutui aina alushousuisilleen kotiin tullessaan. Sitten niitä munia kaiveltiin antaumuksella koneen äärellä istuen tai sohvalla tv:tä katsoessa. Oli ilmeisen hauskaa myös kaivaa letku esiin ja leikkimielisesti läpsiä vaikka käsiäni. Ei tietenkään pessyt kaivelun jälkeen käsiään. Kaiveli myös nenäänsä milloin missäkin.
Mun mies kusee housuun kun ei viitsi mennä vessaan. Hän sanoo:"kyllä kesä kuivaa minkä kastelee kin"
Kaikki, missä kieli ja peräaukko ovat kosketuksissa.
AVAAN VESSAN OVENKAHVAN JALALLA... 😈
T:👹
Oikeesti??? Siis laittaa sen oikeesti astianpesukokeeseen?? HYIIIIII!