Miksi tunkea itsensä raskaana tällaiseen?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 11:53"]
ei tosta mekosta mitään mut noi kengät! Eiks se pelkää kaatuvansa, kun raskaana ollessa on etupainoinen. Mä en ainakaan uskaltais raskaana ollessa pitää tuollaisia kenkiä.
[/quote]
Ei herranjumala tuosta saa kyllä hyvällä tahdollakaan etupainoista. :D
Ihan hirveä lehmä. Liikunnan harrastamista ei kannata ainakaan vähentää, kun on jo noin turvonnut tässä vaiheessa.
Entäs tämä sitten... Rahalla ei osteta tyylitajua...
http://radaronline.com/exclusives/2013/03/kim-kardashian-pregnant-baby-bump-fashion-disaster-2/
Ei tullutkaan suoraan kuvaa. :)
Haha. Sen perse on isompi kun maha vaikka mahassa kasvaa ihminen sisällä :D
No miksi ei. En ymmärrä, miksi pitäisi pukeutua tunikoihin tai "telttoihin" vain koska on raskaana (kuten useimmat tekee).
Ai kauhea tuota nahka-asua. Mahtaa olla siinä tukala olo, voisin kuvitella kuinka tuskaista olisi ollut jos itse olisi raskaana joutunut pukeutumaan hiostavaan, kireään nahka-asuun jonka alla vielä tukialusvaate kuten Kimillä. Ja kun kaikki tuo epämukavuus ja vaiva ei edes kannata - asu on ihan hirveän näköinen.
mitä tunkemista tuossa nyt oli? näytti ihan normaalilta mekolta, paitsi oli tehty nahasta.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 11:29"]
Haha. Sen perse on isompi kun maha vaikka mahassa kasvaa ihminen sisällä :D
[/quote]
Siellä on implantit. Se on kuulemma hienoa, jos on iso perse. Ainakin Amerikassa.
ei oleimplantit, röntgenillä todistettu.
Vautsi!
Mun mies tykkäisi jos pukeutuisin raskaana noin! Ihanaa!
No tuohan oli Kardashianin asuksi harvinaisen hyvännäköinen.
Minusta hyvä asu, voisin kuvitella, että tukee vatsaa, kun on nahasta tuo mekko. Nätti.
Tottakai saa pukeutua ihon myötäiseen ja vartalon paljastavaan, mutta spandexit alla nahkaa päällä... Tukalaa
miks ei? Ainoastaan tossa on se että toi sinapin värinen nahka-asu on sellainen, jota en käyttäisi ollenkaan itse..
ei tosta mekosta mitään mut noi kengät! Eiks se pelkää kaatuvansa, kun raskaana ollessa on etupainoinen. Mä en ainakaan uskaltais raskaana ollessa pitää tuollaisia kenkiä.
Puvusta viis, mutta nuo korkkarit on järkyttävät! En ymmärrä miten kukaan pystyy kävelemään tuollaisilla.
Mikä tuossa on vikana? Ai sekö ettei ole sellainen mummoperse mikä suomalaisilla odottajilla?
Kim Kardashian on Tyylin Musta Aukko; kaikki tyylikkyys katoaa, jos sitä on koskaan ollutkaan. Mutta, poikkeus joka vahvistaa säännön, on Kimin kengät. Ilmeisesti eri henkilö vastaa stailauksesta vaatteiden ja kenkien osalta.