Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä niin tarvitsen kavereita!

Vierailija
27.03.2013 |

Mä mokasin tosi pahasti. Mun nuorin tytär kertoi mulle "salaisuuden", josta olin saanut osan kuulla muualta ja jutusta muodostui aika ikävä. Vanhin tytär sitten tivas multa samaan asiaan liittyvästä asiasta ja ihmetteli mun suhtautumista asiaan ja menin sitten vihaisena paljastamaan koko jutun mun TEINI-ikäiselle tyttärelleni. Petin toisen tyttäreni luottamuksen ja menin avautumaan toiselle. Jos mulla olis joku luotettava kaveri, jolle purkaa asioita, niin tätä ei olisi ikinä tapahtunut. Mä olen aina ollut kuin seinä, jolle voi kertoa salaisuudet, enkä kerro niitä eteenpäin ja nyt se petti. Mua vituttaa aivan sairaasti kuinka huono äiti mä olen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, kuukauden tai vuoden päästä et muista koko juttua, eikä ne tyttäretkään. Elämä voi olla aika draamaa teinien kanssa, mutta isossa mittakaavassa tuo ei ole kovin vakava asia etkä sen takia ole huono äiti. Niin hyviä äitejä ei olekaan ettei koskaan tekisi mitään virhettä.

Vierailija
2/3 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! =) Nyt tuntuu tosi pahalta, mutta kai tästä yli päästään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro reilusti lapsillesi, että äiti mokasi, ei olisi saanut kertoa ja pyydä anteeksi. Ihmisiä tässä kaikki vaan ollaan äitiydestä huolimatta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi