Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyvätkö miehesi sukulaiset teillä silloin kun mies ei ole kotona?

Vierailija
26.03.2013 |

Meillä on käynyt pari kertaa niin, että on sovittu tapaaminen meillä esim klo 17. Sitten mies ilmoittaa, että tulee tunnin myöhässä. Minä soitan hänen siskolleen/äidilleen, niin sanovat, että tulevat sitten kun mies on kotona.

Onko ihan ok? Minusta on outoa, että jotenkin vieroksuvat minua. Ollaan oltu miehen kanssa kohta yhdessä 10 vuotta, eikä miehen sukulaiset ole käyneet meillä kertaakaan silloin kun mies ei ole kotona

Työkaverit joskus juttelevat, että miehen siskot käy kylässä kun mies ei ole kotona tai käyvät yhdessä risteilyillä tms, mutta en voisi kuvitellakaan että lähtisin miehen siskon kanssa jonnekin risteilyllle, kun näyttää nämä tapaamiset olevan aikamoista puuroa hänelle.

Mitään riitoja e ole koskaan ollut. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät käy. Mies on kyllä käynyt mun äidin puolella mummolassa syömässä joskus vaikken minä ole ollut mukana. Minustakin on outoa, että välit pysyvät niin viileinä, ettei ilman oman puolen sukulaista voi yhtään tavata.

Vierailija
2/14 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät. Olemme samaa perhettä. :) Anoppi ja appiukko ovat minulle läheisempiä kuin omat vanhempani, kuten myös miehen sisarukset läheisempiä kuin omat sisarukseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee vieraita sillä kellonlyömällä kun on sovittu. En koskaan soita, että toinen ei vielä ole ehtiny kotiin.

Vierailija
4/14 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten ap soitat heille, että miehesi on myöhässä? Ehkä luulevat, ettet halua heitä paikalle ennenkuin mies on myös kotona.

Vierailija
5/14 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 20:39"]

Meillä on käynyt pari kertaa niin, että on sovittu tapaaminen meillä esim klo 17. Sitten mies ilmoittaa, että tulee tunnin myöhässä. Minä soitan hänen siskolleen/äidilleen, niin sanovat, että tulevat sitten kun mies on kotona.

[/quote]

Siis mun mielestä se, että sä menet ilmoittamaan siskolle/äidille tästä miehen myöhästymisestä tarkoittais ainakin minulle ilmoitettuna automaattisesti sitä, että mua tavallaan pyydetään saapumaan myöhemmin, vasta kun mies on kotona. Joten koska olen kohtelias ihminen, sanon tietenkin että tulen vasta kun mies on kotona.

Vierailija
6/14 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät meillä useinkin, vaikka mies ei ole kotona (tai minä) eli tietävät, mistä saa avaimen ja tulevat omia aikojaan sisälle odottamaan. Joskus keittävät kahvit valmiiksi jne.

Tosin miehen sukulaiset ei tule meille, jos vain minä olen kotona. Enkä ymmärrä, miksi minun pitäisi kaveerata miehen siskon kanssa. Ihan kiva ihminen, mutta minulla on ystäviä muutenkin kuin miehen sukulaisista pakottamalla hankittuja.

Vierailija
7/14 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 20:39"]

[/quote]

Siis mun mielestä se, että sä menet ilmoittamaan siskolle/äidille tästä miehen myöhästymisestä tarkoittais ainakin minulle ilmoitettuna automaattisesti sitä, että mua tavallaan pyydetään saapumaan myöhemmin, vasta kun mies on kotona. Joten koska olen kohtelias ihminen, sanon tietenkin että tulen vasta kun mies on kotona.

[/quote]

Samoin ajattelisin.

Miehen sukulaiset voivat hyvinkin olla meillä vaikka mies ei olisi kotona (olisi vaikka työmatkalla). Enkä näkisi aiheelliseksi soittaa kenellekään että mies tulee myöhässä. Tulee kun tulee.

Vierailija
8/14 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät käy. Ainoa joka voisi käydä, on miehen sisko jonka voisin laskea ystäväkseni ihan muutenkin. Appivanhempia ei paljon huvittaisi kestitä täällä, jos mies ei olisi paikalla.

Vierailija
9/14 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini käy meillä suurimmaksi osaksi silloin kun mies ei ole kotona. Tai edes minä :) Anoppi käy meillä useimmiten hoitamassa kuopusta omasta halustaan ja kuskailee joskus isompia lapsia, kun me olemme töissä. Miehen veli ei käy silloin, kun mies ei ole kotona, paitsi joskus satunnaisesti esim. hakemassa jotain. Muita miehen sukulaisia meillä ei juuri käykään.

Vierailija
10/14 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun isä ei uskalla tulla silloin kylään kun olen kotona ja anoppi kokelaskin käy vain kun en ole kotona.

Vierailija
11/14 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, jospa he ottivat sun ilmoitussoittosi niin, että ovat tervetulleita vasta kun mieskin on paikalla.

Vierailija
12/14 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen anoppini kävi jopa silloin kun kukaan ei ollut kotona.......

Vierailija
13/14 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni veljen vaimo käy kahvittelemassa välillä. Mutta eipä oikeastaan muut. Miehen vanhemmat jos tulevat lapsia hoitamaan, niin saattavat tulla jo vähän aikaisemmin.

Vierailija
14/14 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät. Miehen sisko käy lastensa kanssa meillä usein, koska olemme molemmat kotiäitejä ja serkukset viihtyvät toistensa seurassa. Anoppikin käy joskus, vaikka hän tulee mieluiten silloin, kun mieskin on kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän