Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään muuta jolla on äärettömän hyvät näyttelijänlahjat?

Vierailija
26.03.2013 |

Siis ihan millaista roolia pystyy miten tahansa esittämään.Onko sitten lahjakkuus vai periytynyt ominaisuus,mutta hauskaa mulla on.Tosin nyt täytyy vaihtaa jotain uutta päälle,kun vanhat jutut on over.Esim vanhan mummon äänellä esiintyminen ja turkkiin pukeutuminen on vähän out.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä imitoitsijan kykyä..tosin mun ex myös pystyi olemaan hyvä näyttelijä.Oli kiva sekoilla yhdessä.

Vierailija
2/6 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnemmeko sinut TV:stä vai teatterista? Ihan ulkomaita myöten ilmeisesti. Samuli Edelmann?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tunne.Eikä pitäisi.Mutta jos olet Samuli,niin terveiset Maltalle!

Vierailija
4/6 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan ollut kiva, kun on joskus ollut joku, jonka kanssa ns. "sekoilla" yhdessa (viittaus numeroon 2). Itse joudun aina yksin itseni kanssa naureskelemaan itsekseni.

Vierailija
5/6 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 19:45"]

Siis ihan millaista roolia pystyy miten tahansa esittämään.Onko sitten lahjakkuus vai periytynyt ominaisuus,mutta hauskaa mulla on.Tosin nyt täytyy vaihtaa jotain uutta päälle,kun vanhat jutut on over.Esim vanhan mummon äänellä esiintyminen ja turkkiin pukeutuminen on vähän out.

[/quote]

:DD Kiva. Näyttelijäntyö ammattina taitaa kuitenkin olla aika paljonkin eri asia:)

Vierailija
6/6 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä näyttelijänlahjoista, mutta olen pystynyt esim. useamman kuukauden teeskentelemään, etten ulkomailla asuessani osannut kyseisen maan kieltä. Täydestä meni, vaikka välillä oli niin koomisia tilanteita että pokka meinasi pettää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi