Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme tuota vauvaa vaivaa?

Vierailija
26.03.2013 |

Esikoiseni syntyi 2 viikkoa sitten. Minä ja mieheni olemme pitäneet heti vauvan syntymän jälkeen tarkan huolen siitä, että hoidamme vauvaa (esim. ruokimme hänet ja vaihdamme hänelle vaipat) tarkalleen 4 tunnin välein, yöllä pidämme 8 tunnin tauon että emme hoida häntä lainkaan. Olemme halunneet kasvattaa vauvaa tällä tavalla kuuliaisuuteen ja säännöllisyyteen, koska minun äitini on neuvonut meitä tekemään niin. Äidilläni on itsellään 11 lasta ja hän on itse hoitanut kaikki lapsensa syntymän jälkeen näin ilmeisesti erittäin onnistuneesti, koska me kaikki sisarukset olemme menestyneet elämässä hyvin. Meidän sisarusten joukossa on mm. lääkäri, opettaja, asianajaja, pappi jne.

Nyt tuo vauva kuitenkin käyttäytyy oudosti. Hoidin häntä viimeksi 2½ tuntia sitten eli seuraavaan hoitokertaan on vielä 1½ tuntia. Vauva on kuitenkin itkenyt jo ainakin puoli tuntia sängyssään yhteen menoon. Mikä vauvaa vaivaa? Miten saan vauvan uskomaan, että hän ei tule saamaan ruokaa eikä puhdasta vaippaa ennenkuin vasta 1½ tunnin päästä enkä minä tule menemään hänen luokseen ennen sitä vaikka hän kuinka itkisi? En halua opettaa lastani siihen, että hän jo vauvana komentelee minua siten, että alkaa itkemään ja saa siten minut luokseen heti kun haluaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huono provo.

Vierailija
2/5 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sanoisit sille, että käyttäydy kuuliaisesti. Sitten jos ei usko, niin laita jäähylle. Jäähyhän on sen minuutti per ikävuosi, eli mitäs siitä nyt sitten tulee... ynnää... ynnää.. kaks sekuntia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan edes jaksa näitä nyt keksiä?

Ja nyt sorruin itekin ruokkiman trollia, prkl....

Vierailija
4/5 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololololololooo

Oisko että se vauva ei ole tietoinen teidän suurista suunnitelmista kasvattaa hänet "menestyneeksi elämässä", vaan kuten kaikki vauvat, hän omaa vaan selviytymisvaiston, joka kertoo hälle tällä hetkellä, että hänet on hylätty, unohdettu, ja ainut mitä hän voi asialle on tehdä, on huutaa niin maan perusteellisesti, että joku muistaisi hänet? Pitkä lause! Kysyppä äiteeltäs, mitä hän teki tossa tilanteessa, kun ei halunnut huomioida ja huolehtia toisesta?

Vierailija
5/5 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi plääh sun kanssas. Mä niin katsoin, että joku vauvaongelmissa eikä kukaan ole vielä vastannut, ni ihan siksi vaivauduin avaamaan koko ketjun. Ni tällaista kuraa, kiitos vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi