MInkä verran miehenne harrastavat esim. urheilua?
Meillä molemmat, sekä minä että mieheni, käymme töissä. Nyt talvella mieheni tämän lisäksi on n. 5-6 päivänä viikossa urheiluharrastuksissaan n. 2h/kerta. Minusta se tuntuu paljolta sillä jos kotiin tulee klo17, hän lähtee klo 18 urheilemaan ja palaa klo 20.Siinä se ilta menikin....Olenko kohtuuton ja miten teillä muilla?
Kommentit (3)
Minä ja mieheni käymme noin kolmesti viikossa omissa treeneissämme. Lapsella on myös kolmesti viikossa treenit. Joskus on iltoja, että meillä kaikilla on treenit ja on melkoista sumplimista kyytien yms. kanssa. Lisäksi suunnilleen joka viikonloppu on jollain meistä turnauspäivä, parhaimmillaan kaikilla yhtä aikaa.
Lisäksi mies käy harvakseltaan salilla, mä juoksemassa.
Meidän elämä rytmittyy ihan noiden treenien ja pelien ympärille, niiden mukaan suunnittelemme muun elämän. Tai no töissä käymme molemmat, lapsi koulussa. Mutta siis illat ja viikonloput menee ihan harrastuksemme ehdoilla.
Mies on yrittäjä, eli "naimisissa" työnsä kanssa ja paljon poissa kotoa jo sen takia. Kaksi kertaa viikossa käy pelaamassa lätkää. Ja vaikka yhteinen aika on kortilla en valita. Pitäähän sitä saada ladata akkujaan.
Ap:n miehen kaltaista en jaksaisi kyllä katsella. Exäni oli juuri tuollainen! Ootas, kun muistelen mitä kaikkea hän harrasti... Kaukalopalloa, salibandya, lentopalloa, bänditoimintaa, autojen rassausta, motocrossia, moottorikelkkailua, metsästystä, kalastusta jne. -Ai niin ja tärkein meinasi unohtua: naisten naurattamista ja vieraan tussun vonkaamista. Ei siis ihme, että on ex! Mitä järkeä on olla yhdessä, jos ei koskaan ehdi viettää kuitenkaan oikeasti aikaa yhdessä??
Aikas samoin myös meillä. Mies kay parina iltana viikossa harkoissa ja viikonloppuisin on yleensä peli. Lisäksi käy parikertaa viikossa hiihtämässä, tai juoksulenkillä, niin mihin väliin saisin edes kerran pari viikossa käydä iltalenkillä, tai vaikkapa sumbassa.
Eikä me, et sinä, enkä minä olla mielestäni kohtuuttomia miehiämme kohtaan ainakaan tässä asiassa.