11g kuivahiivaa, paljon on teelusikoissa??
Osaako joku vastata äkkiä. Pullataikina pitäisi tehdä.
Kommentit (13)
Onko 11 g sellainen pikku pussillinen? 1-2 tl, veikkaisin.
Kannattaa ostaa keittiövaaka (digitaalinen 0-5kg), maksaa noin 15€ ja auttaa monessa asiassa.
Saako kuivahiivaa muutenkin kuin annospusseissa? kuvahiiva 11g pussi vastaa 30g tuoretta hiivaa. Puolen lirtan pullataikinaan kaksi pussia kuivahiivaa.
Yksi pussillinen kuivahiivaa on neljä teelusikallista, eli yksi teelusikallinen on vajaa 3 grammaa.
Pienissä pusseissakin määrä vaihtelee 9-11g, ostin 500g pussin kuivahiivaa.
Vierailija kirjoitti:
Saako kuivahiivaa muutenkin kuin annospusseissa? kuvahiiva 11g pussi vastaa 30g tuoretta hiivaa. Puolen lirtan pullataikinaan kaksi pussia kuivahiivaa.
Yksi pussillinen kuivahiivaa on neljä teelusikallista, eli yksi teelusikallinen on vajaa 3 grammaa.
Ainakin minun teelusikka-mitassani lukee 5 g.
Itse olen leiponut Yhdysvalloissa sen mukaan että yksi tl on 4 g kuivahiivaa. Hyvin on toiminut.
eli 11 g on ihan hieman vajaa 3 tl.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen leiponut Yhdysvalloissa sen mukaan että yksi tl on 4 g kuivahiivaa. Hyvin on toiminut.
Pätisiköhän Suomessa sama ohje 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä teelusikassa on, kultaa vai höyheniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätisiköhän Suomessa sama ohje 🤔
Texasissa teelusikka on 150g ja satiaiset varpusen kokoisia.
OTA SE LUSIKKA. KAUNIISEEN. KÄTEEN JA MITTAA MONTAKO .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä teelusikassa on, kultaa vai höyheniä.
Riippuu myös teelusikan koosta ja korvien välistä. 😂😂😂😂😂
Auttakaa joku, pliis!