Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tuet pois ja lusmut töihin!"-tyypit, mitä sanotte mulle,

Vierailija
26.03.2013 |

joka teen töitä 40 tuntia viikossa alalla johon olen kouluttautunut (lukio+amk) ja silti nostelen tukia? Tulojeni vuoksi.

Asumistukea saan, se kuittaa n. puolet vuokrastani. Asun alueeni halvimmissa asunnoissa (vuokralla) kävelymatkan päässä työpaikasti jotta ei kulkemiseen mene rahaa.

Mitä sanoisitte minulle? Että mene opiskelemaan toinen, rahakkaampi ammatti ja etsi niitä töitä?

Minusta tässä hyvinvointivaltiossa on se vika, että joillain aloilla palkat on niin matalia ettei niillä yksinkertaisesti elä. Sitten vielä lisätään siihen se, että kokoaikaiset työntekijät näillä samoilla aloilla on harvinaisuuksia, osa-aikaisuudet on halvempia yritykselle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette mitään?

Vierailija
2/4 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä sulle pitäis sanoa, kun kerta olet jo töissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset harvoin ymmärtää että entistä useammat tukien nostajat ON jo töissä!

Vierailija
4/4 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella valitettavaa että tuommoinen on tilanne. Minusta on väärin, että tekemällä täyspäivätyötä ihminen ei pysty elämään ilman tukia. Ei niin pienipalkkaisia aloja saisi ollakaan. Valitettavasti kyllä on, tiedän sen itsekin, ja lisäksi on tosiaan tuota ongelmaa että monella alalla käytetään osapäiväisiä ja varsinkaans illä jollain 6-tuntisen palkalla ei elä jos on sinkku tai yh ainakaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan