Naapurin blondi tuli käymään...
Olen vähän alle nelikymppinen mies. Ollessani eilen kotona naapurin parikymppinen blondi soitti ovikelloa, kuten hänellä joskus on tapana. Pyysin hänet sisään teelle. Hetken istuttuamme hän kehui minua hyvän näköiseksi. Sivuutin asian huumorilla. Parin minuutin kuluttua nainen töksäytti: "pannaanko?".
No en pannut, kerroin ehdotuksen olevan kiehtova mutta vetosin elämäntilanteeseeni, että nyt ei oikein käy. Oen siis perheellinen mies, asuntovelat, lapset ja kaikki.
Jäi kyllä vähän kaihertamaan, varsinkin kun vaimon kanssa on aika viileää tässä ollut, viimeisimmästä peittojenheiluttamisestakin on jo viikkoja ja seksi muutenkin aika väljähtynyttä useiden avioliittovuosien jälkeen. Eikä vaimo anna suuseksiä, prkl!
Kommentoikaa. Olenko sankari vai luuseri? (Vaikka arvaan kyllä jo tuleeko tällä palstalla kehuja vai haukkuja...)
Kommentit (9)
Onhan se mimmi siellä vieläkin, jos kaduttaa. :)
Hienoa, että olit uskollinen perheellesi. Ei se kuitenkaan sankaria tietenkään tee. Vaan fiksun perheenisän. :)
Tai jos sä haluat, niin voin mä sulle trikoot ommella. Viitat jääkööt vielä!
olisit pannu. parikymppistä blondipesää ei joka päivä tulla ovelle tarjoamaan. akkas pihtaa jo pidemmän aikaa että ...
No tietenkin olet sankari. Vaimo, lapset ja kaikki! Kunpa kaikilla miehillä olisi tuollaista selkärankaa!
No minun silmissäni et ole sankari, mutta onneksi tajusit olla pettämättä. Kunnon mies ei kutsuisi naapurin heitukoita kahville kotiinsa, vaan juttelisi asiansa vaikka rappukäytävässä. Kannattaisi vaan yrittää hoitaa suhde vaimon kanssa kuntoon, niin tyydyttäväksi ettei tartte naapureista haaveilla.
Kyllähän tuo uskomattomalta tarinalta kuulostaa. Jos tuollainen juoni olisi pokeleffassa, sitä olisi vähän että hohhoijaa, eikö ne parempaa keksineet...
Mutta tositapahtuma tuo kyllä on. Kommentoikaa ny. Tilanne häiritsee, en tiedä pitäisikö katua vai olla voittajafiiliksissä.
AP
Sä olet tylsä. Ei kukaan usko tuollaista juttua tällä palstalla.
Ei usko, varsinkaan, kun tyylisi on tuttu. Pointsit kuitenkin siitä, että tekeydyit tällä kertaa mieheksi. Ihan piristävää vaihtelua.
Mä kävin teillä. Mahdollisuutesi olisi ollut vaikka lähteä kokonaan mun matkaan, sen verran vetävä pakkaus olet ikäiseksesi. Mutta sun juna meni jo. Tyydy siihen plösähtäneeseen, mäkättävään ikäneitoosi.