Sain eilen tällä palstalla paljon kritiikkiä.
kun kerroin että minulle on tehty 3 aborttia ja olen antanut yhden lapseni adoptioon. Ihmiset eivät tuntuneet tajuavan että elämä voi muuttua. Nyt olen ollut jo yli 10v onnellinen ja minulla ja miehelläni on yksi lapsi.
Kommentit (27)
Olet siis ainakin 37-vuotias. Vaikutat lähes teiniltä kirjoituksesi perusteella.
Hyvä että sulla menee nyt hyvin! :) Anna itsellesi anteeksi,ethän niille menneille enää mitään mahda.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 08:30"]
En kyllä kadu noita abortteja ja adoptiota, koska jos en niitä olisi tehnyt olisin luultavasti 5 lapsen yh. Tuo ensimmäinen mieheni kuoli jo vuosia sitten eli yksin olisin joutunut lapseni hoitamaan.ap
[/quote]
Tai sitten et. Ehkä olisitte huomanneet ensimmäisen tai toisen lapsen jälkeen, että kiintiö on täynnä ja alkaneet käyttää kunnon ehkäisyä.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 09:21"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 08:30"]
En kyllä kadu noita abortteja ja adoptiota, koska jos en niitä olisi tehnyt olisin luultavasti 5 lapsen yh. Tuo ensimmäinen mieheni kuoli jo vuosia sitten eli yksin olisin joutunut lapseni hoitamaan.ap
[/quote]
Tai sitten et. Ehkä olisitte huomanneet ensimmäisen tai toisen lapsen jälkeen, että kiintiö on täynnä ja alkaneet käyttää kunnon ehkäisyä.
[/quote]
Olen 40-v. Tuskin ex-mieheni olisi lopettanut tajun kankaalle hakkaamisen ja raiskaaminen, olisihan hän voinut lopettaa sen jos olisi halunnut tai mennä ainakin vasektomiaan.
Hienoa, että sinulla menee nyt hyvin! Mennyt on mennyttä, eikä sille enää mitään voi. Hyvä, että olet jättänyt sen taaksesi - vaikka tuntuu, että täälläkin monen mielestä sinun pitäisi vain rypeä ja märehtiä siinä.
Kaikilla meillä on omat haamumme menneisyydessä, olemme tehneet valintoja, joita emme nyt tekisi. Uskon kuitenkin, että jokainen on tehnyt oman parhaansa niissä tilanteissa, ja ne kaikki ovat olleet osana muovaamassa sitä, mitä olemme nyt.
elämä voi muuttua, mutta ei se tekojasi muuta mihinkään. typerän ja välinpitämättömän kuvan annat itsestäsi jos NELJÄ kertaa on käynyt "vahinko". luulisi että ensimmäisen pienen elämän tuhonneena olisit jo heti katunut virheitäsi ja ottanut opiksi. mutta ei.. aborttejen tulisi olla laittomia ensimmäisen jälkeen. siinä olisi annattu jo yksi synti anteeksi ja mahdollisuus oppia, mutta näköjään joillekin ne liian vaikeita asioita. saanen ehdottaa, että lopetat sen seksin harrastamisen kun et pysty huolehtimaan seurauksista.