Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli pyytänyt toista naista ulos

Vierailija
26.03.2013 |

Eli viime elokuussa kun meillä meni huonommin, niin mies oli pyytänyt toista naista kahville ja "hengaamaan" ..nyt hän väittää että halusi vaan jutella jonkun kanssa.

Eivät kuulemma sitten ikinä nähneet.

Miten mun pitäisi asiaan suhtautua?

Itkettää, se toinen nainen on vielä nuori vietnamilainen joka antaa kaikille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ihan mun mies mieleen. meillä oli joku aika sitten riitaa. mies lähti sitten omalle asunnolleen. löysin sit jälkeen päin viestin miehen puhelimesta jossa pyytää toista naista luokseen. oli myös viesti jossa pyyti tätä samaa naista kanssaan pizzalle. luulen et mieheni tekee tätä aina kun meillä on riitaa. tuntuu jo välillä et mies aiheuttaa riidan tahallaan et pääsee omille "asioilleen".....

Vierailija
2/6 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 06:52"]

tulee ihan mun mies mieleen. meillä oli joku aika sitten riitaa. mies lähti sitten omalle asunnolleen. löysin sit jälkeen päin viestin miehen puhelimesta jossa pyytää toista naista luokseen. oli myös viesti jossa pyyti tätä samaa naista kanssaan pizzalle. luulen et mieheni tekee tätä aina kun meillä on riitaa. tuntuu jo välillä et mies aiheuttaa riidan tahallaan et pääsee omille "asioilleen".....

[/quote]

Pistä kiertoon, ennen kuin tekee jotain vielä hölmömpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ap ja 3 ei ole lapsia, niin ukot kiertoon. Eihän tuosta mitään tule tuolla lailla ja sydänsurut on vielä paljon pahempia sitten kun ollaan naimisissa ja on lapsia.

Vierailija
4/6 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulepas, Kalle, tule ulos teelle...

Vierailija
5/6 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit muuten hakee apua sairaalloiseen mustasukkaisuuteen, ennenku miehes oikeesti kyllästyy sinuun ja häipyy.

Vierailija
6/6 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse sietää, jos se haittaa sinua. Ukkoa vain mäkeen suoraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi