Kaunein asia, jonka olet nähnyt/kokenut elämäsi aikana?
Kommentit (13)
ja ap haki nimenomaan sellaista visuaalista kauneutta. Sen vuoksi saa vastata myös jotain muuta kuin nuo perinteiset häät, lapset yms jutut, jos haluaa
ap
Mun lapsi. Voisin katsella sitä aamusta iltaan, se on kauneinta mitä olen ikinä nähnyt.
Suunnaton rakkauden tunne. Monia erilaisia hetkiä luonnossa liikkuessa eri vuodenaikoina. Taiteeseen liittyviä hetkiä, siis erityinen tunnetila jotakin itseä syvältä koskettavaa teosta katsoessa/kuunnellessa.
Ensimmäinen orgasmi oli varmaan kauneinta ikinä:)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 23:41"]
Omat häät, lasten syntymät ja rakkautta täynnä olevat hetket :) Lomat!
[/quote]
No sitten tarkennan, että hääyöhotellissa vietetty aamuinen hetki laiturilla meren rannalla oli todella todella koskettavan kaunis. Lasten syntymät on olleet toki visuaalisestikin kauniita hetkiä kun näkee oman kauniin lapsensa ensimmäistä kertaa. On ne edelleenkin niin kauniita, mielellään heitä ihailee! Rakkautta täynnä olevat hetket kuten luminen metsämaisema ja laskeva aurinko hiekkarannalla.
Paljon olen kaunista nähnyt, mutta Barcelonan Gaudi-puisto ja näkymät sieltä korkealta ihan liikutti, vaikka olin vasta 16-vuotias. Koko Barcelona on oikeastaan kaunis.
Henkilökohtaisista syistä myös Lontoo ilmasta käsin ihan oikeasti myös itkettää minua.
Lentsikassa painan nokkani kiinni lasiin ja hönkäilen kuin meidän koira auton takaboksissa.
Seuraavaksi lähden Irlannin maaseudulle. Katsotaan jos pillitän sielläkin.
Visuaalisesti upeat loistavat maalaukset. Niistä voi tulla sisäisesti niin täyteen kauneutta, ettei enää voi katsoa enempää. Kaunis luonto niin merimaisemissa kuin sisämaassakin.
Irlannin luonnon kauneutta upeampana pidän Skotlannin ylämaita. Sydämestä jäi pala sinne.
P.S. Sinä Gaudi-puiston kävijä: toivottavasti kävit myös Sagrada Familiassa, La Pedrerassa ja Casa Battlossa! Niin ihanaa arkkitehtuurista kauneutta saa etsimällä etsiä (vaikka vähän vierastinkin niitä kolikkoautomaatteja Casa Battlossa).
Häivähdys taivaasta, siis siitä kuolemanjälkeisestä Taivaasta.
Se on kauniimpaa kuin mikään kauneus maan päällä.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 00:03"]
Visuaalisesti upeat loistavat maalaukset. Niistä voi tulla sisäisesti niin täyteen kauneutta, ettei enää voi katsoa enempää. Kaunis luonto niin merimaisemissa kuin sisämaassakin.
Irlannin luonnon kauneutta upeampana pidän Skotlannin ylämaita. Sydämestä jäi pala sinne.
P.S. Sinä Gaudi-puiston kävijä: toivottavasti kävit myös Sagrada Familiassa, La Pedrerassa ja Casa Battlossa! Niin ihanaa arkkitehtuurista kauneutta saa etsimällä etsiä (vaikka vähän vierastinkin niitä kolikkoautomaatteja Casa Battlossa).
[/quote]
Kiikuin ylös ja alas ne Sagrada Familian portaat hieman kauhunkankeana mutta käytyä tuli. :D
Skotlanti on myös listalla.
Omat häät, lasten syntymät ja rakkautta täynnä olevat hetket :) Lomat!