Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö älykkäät ihmiset ole tärkeitä lisääntymisen kannalta?

Vierailija
19.05.2006 |

Ihmettelen vaan miksi " vähä-älyiset" sikiävät kuin rotat ja korkean älykkyyden omaavat kärsivät lapsettomuudesta. Ikä EI_VOI_SELITTÄÄ tätä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelevat ylempää kk-tutkintoa vuosikaudet. Mahdolliset jatko-opinnot vielä päälle.

Ei siinä kuule opintotuella tee mieli perhettä perustaa.

On vähän eri asia mennä 18-vuotiaana töihin, hankkia oma asunto, vakityö jne. Asuntolainakin on melkein maksettu siinä vaiheessa, kun akateemiset pääsevät opiskelijasoluista omaan asuntoon ja työelämään.

Akateemisesti koulutettujen ensisynnyttäjien keski-ikä on nykyään 35 vuotta. Järkyttävää! Onneksi itse olen vielä alle. ;-)

Naisten hedelmällisyys alkaa laskea 24 ikävuoden jälkeen. Eli aikamoista alamäkeä on sillä saralla menty jo 10 vuotta tuohon 35-v. mennessä.

Vierailija
2/3 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan odotella ja odotella että sittenkun ja sittenkun... saattaa olla, että koskaan ei ole hyvä hetki ja myöhemmin kaduttaa... mua ei kaduta.

mut ihan totta, säälittävää, että kaikki kouluttamattomat sikiää ihan helevetisti jessicoita ja nicoja, mutta meidän fiksumpien lapset ovat ihan selvästi jo vähemmistö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että me fiksut (tm) keksitään suvuton jakautuminen ja tyhmistä tulee meidän orjia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän