Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen "liian tasokkaan" miehen kanssa olet harrastanut seksiä - tiesit ettei mies kiinnostu sinusta parisuhdemielessä

Vierailija
17.03.2019 |

Onko yhdenillanjutut yleensä kuitenkin oman tasoisiasi jotka voisi myös päätyä suhteeseen kanssasi

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju muuten todistaa todeksi sen mitä pikkukakkonen on kirjoittanut.

Koska naiset voivat asettaa riman seksissä korkeammalle, ulkonäön ja sytyttävyyden osalta vaatimukset seksikumppanille (irtoseksi/FWB) ovat kovemmat kuin parisuhteeseen pääsevälle betaurokselle.

Vierailija
22/23 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoriat ovat minulle vieraita, tai paremminkin, en usko niihin.

Aloituksen kysymys on outo. Olettaisin, että yhdenillan jutuissa haetaan vain seksiä, nimenomaan ei parisuhdetta? Vai?

Millainen mies olisi ""liian tasokas"" minulle?

Mistä tunnistaisin "oman tasoni" miehen, ja miksi minua kiinnostaisi hänen "tasonsa"?

Suhteeni ovat normaalisti alkaneet niin, että olen ihastunut johonkuhun.  Kun mietin ihastukseni kohteita, heissä ei ole juuri ollut yhteistä. Tai siis, ei lainkaan. Jokin vain on herättänyt mielenkiinnon.  Ele, hymy, katse. Jotta ihastus ja kiinnostus suhteeseen jatkuisi, täytyy löytyä sisältöä, tärkeimpänä äly ja huumorintaju.

Seksissä, jos yhdenillan suhteita harrastaisin, riittäisi, että haluaisin juuri silloin seksiä, mies olisi puhdas, kiva, miellyttävä, haluaisi samantyyppistä seksiä kuin minäkin ja käyttäisi kondomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju muuten todistaa todeksi sen mitä pikkukakkonen on kirjoittanut.

Koska naiset voivat asettaa riman seksissä korkeammalle, ulkonäön ja sytyttävyyden osalta vaatimukset seksikumppanille (irtoseksi/FWB) ovat kovemmat kuin parisuhteeseen pääsevälle betaurokselle.

Jaa, en tunne kyllä moisia.

Seksiin riittää hyvä ulkonäkö ja kemia, parisuhteeseen tarvitsee noiden lisäksi yhteiset elämänarvot, sopivan luonteen jne.

Naurattaa muuten, kun jotkut luuserimiehet kadehtivat miehiä jotka ”pääsevät” panemaan ilman parisuhdetta, kun omalla kohdalla seksisuhdemiehet olisivat halunneet enemmän, mutta itse en.

Mutta selvästikin nämä tuollaista jauhavat luuserimiehet ovat hyvin kylmiä ja tunteettomia persoonia, ja sitten olettavat ettei muillakaan miehillä olisi tunteita eivätkä muutkaan miehet rakastuisi ja haluaisi kumppanuutta.;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi