Rehellisesti. Kiusaatko jotain? Jos niin mikä on motiivisi?
Kommentit (8)
Ihan näin yleisesti vastaan, että moni saattaa kiusata ns. kostoksi, kun häntä on alettu kiusata ensin. Kateus on varmaan toki yleisin motiivi, muttei jokaisessa kiusaamistapauksessa.
Läskeille en viitsi olla erityisen ystävällinen. Kateus? Tuskin sentään, voihan kuka tahansa lihottaa itsensä possuksi halutessaan. En vaan voi sietää tuollaisia ahneita, velttoja ja itsekurittomia ihmisiä.
Itseäni. Olen itselleni kateellinen. Olen itselleni halunnut kostaa. Olen kiusaantunut itsestäni.
Ei, mutta nyt tahtoisin kiusata kaveria, joka minua kiusaamalla pönkitti tiensä "parempien" joukkoon. *tin *ehmä.
Vierailija kirjoitti:
Läskeille en viitsi olla erityisen ystävällinen. Kateus? Tuskin sentään, voihan kuka tahansa lihottaa itsensä possuksi halutessaan. En vaan voi sietää tuollaisia ahneita, velttoja ja itsekurittomia ihmisiä.
Pitäiskö ajatella että sinunkin ajatus on vaan laiska kun itsekkäänä syöksyt siihen ensimmäiseen johtopäätökseen, joka tietenkin jollain tavalla myös pönkittää sinun omaa paremmuutta.
Sen sijaan että harrastaisit jonkinlaista itsetutkiskelua ja etsisit terveitä tapoja kehittää itseäsi ja parantaa itsetuntoa, ilman kaipaamaasi valheellista pönkitystä tai että kenenkään muun tarvitsee kärsiä sinun olotiloista. Duh, eikö sinulla ole minkäänlaista itsekuria tai kontrollia.
Vierailija kirjoitti:
Narsistit kiusaa. Kysy suoraan heiltä.
Narsistin kanssa jos joutuu tekemisiin, tilanteen ulkopuolisen on enää vaikeaa nähdä kuka se kiusaaja alunperin olikaan... Narsistit osaavat todella kiusata kierosti, ja lavastaa sen kiusaamansa ihmisen lopulta kiusaajaksi tai turhasta loukkaantujaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistin kanssa jos joutuu tekemisiin, tilanteen ulkopuolisen on enää vaikeaa nähdä kuka se kiusaaja alunperin olikaan... Narsistit osaavat todella kiusata kierosti, ja lavastaa sen kiusaamansa ihmisen lopulta kiusaajaksi tai turhasta loukkaantujaksi.
Tämä. Narsisti kääntää mustankin valkoiseksi. Ja kääntää vielä muutkin uhria vastaan, jolloin myös sivullisista tulee kiusaajia. Hävetkää jotka itsenne tunnistatte.
Kiusaan. Koska kohde on niin naurettavan helppo ja pienestä loukkaantuva. Puhisee aina hiestä märkänä miten väsyttää.