Kuinka monen "liian tasokkaan" miehen kanssa olet harrastanut seksiä - tiesit ettei mies kiinnostu sinusta parisuhdemielessä
Onko yhdenillanjutut yleensä kuitenkin oman tasoisiasi jotka voisi myös päätyä suhteeseen kanssasi
Kommentit (23)
No en tiennyt etukäteen etteivät ole tasoani (no myönnetään että kerran mies sanoi sen etukäteen ja sitten join kaikki hänen viinansa), mutta lopputuloksista päätellen näin kävi 9/10 kertaa, vaikka olin vielä nuori ja hoikka.
Vierailija kirjoitti:
No en tiennyt etukäteen etteivät ole tasoani (no myönnetään että kerran mies sanoi sen etukäteen ja sitten join kaikki hänen viinansa), mutta lopputuloksista päätellen näin kävi 9/10 kertaa, vaikka olin vielä nuori ja hoikka.
Eihän se aina ole taso, joskus vain kemiat kohtaa
Ei mulla ole koskaan ollut yhden illan suhdetta eikä sellainen edes kiinnosta. Jos kiinnostun jostain miehestä, en mieti tasoteorioita sekuntiakaan. Yleisin este on se, että mies on varattu, silloin en yrittele mitään. Mutta en koskaan ajattele, että joku mies olisi "liian tasokas" minulle.
N 50
Ehkä yhden joskus vuosia sitten. Muut ovat olleet alle oman tasoni.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole koskaan ollut yhden illan suhdetta eikä sellainen edes kiinnosta. Jos kiinnostun jostain miehestä, en mieti tasoteorioita sekuntiakaan. Yleisin este on se, että mies on varattu, silloin en yrittele mitään. Mutta en koskaan ajattele, että joku mies olisi "liian tasokas" minulle.
N 50
En ajatellut minäkään ennen kuin ns yrittämäni miehen kaveri aikoinaan totesi että tuo mies tapailee vain malleja (yritti estää minua nolaamasta itseäni) . Sen jälkeen olen analysoinut asiaa enemmän.
En ole ikinä nähnyt kenenkään kaverini (miehistä kyse) lähtevän yöksi liian tasokkaan naisen luo, aina olleet sellaisia ettei päivänvalossa selvänä kelpaisi. Ei sittenkään. Yhden muistan.
Mä muistan ehkä yhden sellaisen. Oli semmonen Ken-tyyppinen, melkein yhtä muovinenkin. Oli kyllä tunteetonta meininkiä, enkä tiedä, mitä se sai siitä irti. Minä en ainakaan mitään. Siksi en oikeastaan pidä häntä "korkrampitasoisena". En olisi itsekään hänestä selvänä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 50
En ajatellut minäkään ennen kuin ns yrittämäni miehen kaveri aikoinaan totesi että tuo mies tapailee vain malleja (yritti estää minua nolaamasta itseäni) . Sen jälkeen olen analysoinut asiaa enemmän.
Etenkin nuorena hyvin kauniille naisille tulee ihan yllätyksenä ettei enää olekaan kaikkien unelmien täyttymys. Nuorena oppii sellaisen kylmän suhtautumisen ettei anna kenenkään saada "väärää käsitystä" ja on pitkään parisuhteessa, onkin yllätys kun yrittää alkaa sitä uutta löytää ja järkyttyneenä huomaa että ne ei kaikki enää olekaan minun perässä!
Outo kysymys. En kyllä koskaan ajatellut että joku olisi liian 'tasokas' minulle kun olen yhden illan juttuja harrastanut.
Mulla on yksi sellainen nuorimies, joka käy lämmittämässä mun sänkyä aina silloin kun mä olen sinkku. Mutta juttu onkin siinä, että en minäkään ole hänestä kiinnostunut parisuhdemielessä.
Mun ainoa yhdenillanjuttu oli kylläkin tosi luuseri eikä lähelläkään parisuhdeaineista. Ei ulkonäöltään eikä minkään muunkaan ominaisuutensa puolesta. Sattuipahan lähinnä olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
30 seksikumppania eikä yksikään kelpuuttanut suhteeseen eli ilmeisesti he kaikki ovat olleet tasokkaampia kuin minä :( N30
Miehenä en ole koskaan todistanut tilannetta jossa tuo menisi toisin päin, että kaunis nainen hyväksyisi yhdeksi yöksi rumemman miehen. Naisten mielestä niin voi ollakin, koska naisten silmistä 80% miehistä on keskivertoa rumempia ja nainen voi pitää jopa miesmallia rumana.
Toisin päin on tullut todistettua aika äärimmäisiä tapauksia.
Ero naisen parisuhdekysynnän ja seksikysynnän välillä on miehen näkövinkkelistä käsittämätön.
Naiset joille antaisin parisuhdemielessä ulkonäöllisistä syistä pakit, saisivat yhdeksi yöksi miehiä jotka seurustelevat mallien kanssa.
Itse olen seurustellut perusnättien ja hoikkien naisten kanssa, mutta seksisuhteeseen en saisi edes...no ei niin nättiä naista.
Olen mies ja kaikki naiset, joita olen nainut, ovat olleet kaukana omaa "tasoani". Onko sitten syynä se, että en ole edes koskaan yrittänyt tasoisiani, ehkä ajatellen, että en heitä saisi, ennen kuin tapasin vaimoni. Hän on hyvä äiti lapsilleni, hyvä vaimo minulle, viisas, yliopistotutkinnon suorittanut ja hyvässä (arvostetussa) ammatissa toimiva, kuten minäkin. Tasoiset siis löysivät lopulta toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yhden joskus vuosia sitten. Muut ovat olleet alle oman tasoni.
Eli itse asiassa tasosi on määrittynyt oman tahtosi vastsaisesti. Olet yksinkertaisesti luullut olevasi kuumempaa kamaa kuin käytännössä olet.
En ole harrastanut yhden illan juttuja, mutta pari seksisuhdetta on ollut sellaisten miesten kanssa, joihin en sitoutuisi.
Ulkoisesti ovat olleet ihan tasoisiani, intohimoa ja kemiaa riittänyt jne., mutta elämäntavat ja arvot sellaiset, ettei parisuhde ole tullut kyseeseen.
Tunnistan kyllä mistä ap puhuu, tiedän etäisesti pari sellaista naista jotka tuota harrastaa.
Eli en pitäisi ilmiötä yhtä yleisenä kuin netissä annetaan ymmärtää.
Lähes kaikki tuntemani naiset ovat pariutuneet tasoisensa miehen kanssa, suurinosa tuntemistani pareista näyttävät ulkoisestikin toisiltaan.
Vain yhdestä ajattelin, ettei hän voi olla minusta enemmän kiinnostunut. Hän oli todella komea ja itsevarma, kokenut mies, jota moni nainen yritti iskeä ja harva onnistui. Oli siis sellainen miesmalli ja naistenmiestyyppi. Olin yli nelikympoinen yksinhuoltaja ja ehdotin hänelle vain irtoseksiä, ajattelin, ettei hänen kanssaan voi olla ikinä mitään toivoa muusta. No... nyt olen naimisissa just sen kanssa. Ilmeisesti nuorempana aliarvioin tasoni rajusti. Sainkin kyllä kenet tahansa aina, mutta en uskaltanut oikein vakavasti yrittää ketään kaikista ihaninta. Olisi näköjään kannattanut.
Kiitos edelliselle sen todistamisesta että miesmallin näköinen pelimies on naisten mielestä paras.
Baaripokien taso on yleensä ihan hirveä miehen näkökulmasta. Mutta kännissä ei arvostelukyky riitä. Tinderissä ainakin omalla kohdalla tasot kohtaavat paremmin.