Normaalimäärä seksiä?
Olen lueskellut täällä keskusteluja seksistä ja sen puutteesta parisuhteissa ja kuinka pidetään normaalina sitä, että sen määrä nyt vaan vähenee suhteen vanhetessa.
Mikä teillä on "normaalimäärä" viikossa (tai kuukaudessa jos harvempaa) ja kuinka kauan olette olleet yhdessä?
Vieläkö teillä harrastetaan suuseksiä molempien tai vaan toisen (kumman) toimesta ja kuinka usein noista yllä lasketuista kerroista?
Aloitan itse:
Olemme olleet nyt yhdessä 15 vuotta, josta 4 vuotta naimisissa. Seksiä harrastetaan aika tarkalleen 6 kertaa viikossa, joista osa sattuu samalle päivälle.
Mies antaa pyynnöstä suuseksiä "normaalin" seksin yhteydessä silloin kun tahdon. Noista kuudesta kerrasta yksi tai kaksi on sitä, että annan pelkän suihinoton miehelle, kun samana päivänä on jo "normaalisti" rakasteltu ja omat paikat eivät kestä useampaa kertaa päivässä.
Sanottakoon, että en minäkään aina ole tuulella, mutta toisaalta mitä se rakastelu nyt edes vaatii? Aina se tähän asti on kuitenkin päättynyt siihen, että tuulelle matkan varrella tuli ja hauskaa oli. Eli kertokaapas omia normaaliuksianne.
Kommentit (7)
Normaalit kolmekymppiset tässäkin. Kerran kuussa.
On tärkeämpääkin tekemistä, kuin paneskella teinityyliin.
Lapset ovat varmaan suurin syy miksi seksi vähenee, ymmärrän hyvin että pikkulapsiarjen keskellä ei välttämättä aina löydy yhteistä aikaa seksille vaikka haluja ehkä olisikin. Minä ja mieheni ollaan myös kolmekymppisiä, mutta lapsia ei ole. Seksiä aika säännöllisesti 4-6 kertaa viikossa. Suhteen alussa oli ehkä siinä mielessä enemmän, että viikonloppuisin jaksettiin innostua kaksi tai kolmekin kertaa saman päivän aikana, sitä ei nykyään enää tapahdu.
AP tässä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 19:19"]
On tärkeämpääkin tekemistä, kuin paneskella teinityyliin.
[/quote]
Jotenkin tuo tuntuu vähän surulliselta painottaa, että seksi on vaan teinivuosien hömpötyksiä. Ja aikaa... , vähimmillään rakastelu vaatii sen 10min ennen nukkumaanmenoa ellei rakastelunsopimisesta ole tullut jotain monimutkaista rituaalia neuvotteluineen ja alkuvalmisteluineen (kärjistäen mitä joskus täältä palstalta lukenut).
Ihan uteliaisuudesta nyt pakko kysyä lisää. Te parit, joilla seksi vähenee, väheneekö myös muu kosketuskontakti? Kävelettekö käsikädessä? Olettekö sohvalla leffaa katsoessa kylkikyljessä? Tai muu vastaava fyysinen kontakti, joka joskus on ollut arkipäiväistä? Onko se seurausta suuremman henkilökohtaisen tilan tarpeesta?
Olen tuo 2..
Kävelemme käsikädessä ja olemme sohvalla lähekkäin. Mutta usein sekä minä että mies olemme kädet näppäimistöllä, toinen pöytäkoneella ja toinen läppärillä.. molemmat omissa maailmoissaan. Nukumme myös "kainalossa". Mutta sellainen silittely ja pyyteetön kosketus on vähäistä, kun sitä on niin melkeinpä tiedän miehen olevan puutteessa ja haluavan sillä seksiä.
Seksi on meillä liian monimutkaista, minä voisin vetäistä "pikaiset" useammin mutta mies haluaa suorittaa rituaalejaan. Siksi ei huvita. Veli Sikiön sanoin: "mä en lähde siihen. Se on kiusallista meille kaikille."
Päivittäin, jos joskus jää välistä kun ei ehdi tai on vaikka kipeänä, tasoittuu se sillä, että välillä pannaan neljäkin kertaa päivässä. Luonnollisestikin vapaapäivä siis kyseessä. Nelikymppisiä ollaan, yhdessä 3 vuotta. Olen mukana ihan täysillä ja vaihteluakin on. Mies kaipaisi silti vierasta kaiketikin.
aina kun huvittaa, eli n 1-2 kertaa viikossa, jos jompikumpi haluaa enemmän tai vähemmän niin sitten mennään sen mukaan, asia on osa elämää eikä mitenkään kovin suuri juttu. ollaan keski-ikäinen vanha pari. ei ole mitään normaalia tässäkään asiassa, keskiarvo on normaali, eri ihmiset elää eritavoilla, on ihan hölmöä edes kyseellä tällasta asiaa ja miks mä edes vastaan ?
30-vuotias aviopari, 7v yhdessä, ei lapsia
seksiä kerran-pari kuussa. Ei jakseta useammin vaivautua.