Miten löytää seurustelukumppani ilman nettiä tai baareja?
En siis halua mennä nettideittipalstoille tai käyttää Tinderiä, vaikka muuten netissä viihdynkin mainiosti. Baareissa ja yökerhoissa en viihdy lainkaan ja olen käytännössä absolutisti. Haluaisin mieluusti löytää elämänkumppanin kadulla kävellessäni tai julkisissa kulkuvälineissä tai jossain muualla livenä.
Sinkkuus alkaa kyllästyttää ja avioerostani on kulunut jo yli kaksi vuotta, enkä ole käynyt yksilläkään treffeillä sen jälkeen. Selibaattikin alkaa kyllästyttää, vaikka siihenkin alan olla jo osin tottunut. Olisiko vinkkejä, miten voisin löytää elämänkumppanin?
T. Nainen (hoikka ja kohtalaisen näköinen) Helsingistä
Kommentit (34)
Laita lehteen ja ilmoitustauluille Ilmoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala juttelemaan niille naapureille, ihmisille julkisissa ja kadulla jne sopivan tilanteen tullen. Itsekin tapasin mieheni sattumalta kun pysähdyin kysymään tietä häneltä ollessani uusi tässä kaupungissa ja siitä se juttu alkoi kun numerot vaihdettiin mukavan juttutuokion päätteeksi.
Oikeassa elämässä aloitteiden tekemisessä on se hyvä puoli että heti näkee paljon paremmmin millainen toinen oikeasti on kuin vain nettikeskustelun pohjalta. Nykyään sitä pidetään vaan jotenkin outona ideana että ihmisiä voi tavata ja heihin tutustua missä vaan, mutta suuriosa ihmisistä kyllä ihan ilahtuu kun voi olla vaikka avuksi tai saa vaihtaa muutaman sanan.Ikävää, että miehet eivät tee niitä aloitteita. En halua olla liian tunkeileva ja aloitteellinen itse.
Ja miehen pitäisi haluta tunkeilla?
Jatka toki valitsemallasi linjalla. Joku toinen voisi ajatella, että kannattaa muuttaa toimintatapaa, jos nykyinen ei toimi.
Harrastuksen kautta! Minäkin oon löytäny. Eikä tartte nii hirveesti miettii, minkälainen toi tyyppi on. Vähintään se yks yhteinen mielenkiinnon kohde löytyy ja usein on tunnettu vähän pidempään.
Joko alat itse tehdä aloitteita tai sitten kokeilet niitä nettideittipalstoja, en oikein näe muuta ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan maaseudulla siten, että siellä tehdään helposti aloitteita ja pyydetään suorasukaisesti treffeille? Sellaisesta ainakin itse pitäisin.
Tuskinpa.
Ei, mutta voisiha ap tehdä aloitteen vaikka kaupan kassajonossa!
"Käyks sä usein täällä?"
Vierailija kirjoitti:
Pidä kotona väliovi auki ja musat hiljasella niin kuulet varmasti kun se prinssi tulee soittamaan ovikelloa.
Näin teen!😉 voisiko prinssi pitää hieman melua itsestään muutenkin kuin ovikelloa rimputtamalla. Saattaisi tehota paremmin.
Hanki ystäviä, joilla on paljon ystäviä ja jotka nauttivat erilaisten suurten bileiden, kutsujen ja tapahtumien järjestämisestä ja hankkiudu kutsutuksi niihin.
Kyllä nettitreffit taitavat nykyään olla aikuisille ainoa vaihtoehto, jos harrastusten ja työn kautta ei tapaa sopivia ihmisiä.
Ilmansarkasmia kirjoitti:
Kyllä nettitreffit taitavat nykyään olla aikuisille ainoa vaihtoehto, jos harrastusten ja työn kautta ei tapaa sopivia ihmisiä.
Samaa mieltä! Työstä ei oikein tahdo löytyä sopivaa kumppania. Kovasti on ollut yritystä...:) harrastelu pyrstö pystyssä ei ole saanut aikaan muuta kuin uteliaita katseita lähietäisyydeltä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä pohjattoman surullinen tämä nykyihmisten sielunmaisema. Pitäkää tunkkinne, naiset ja miehet. Jatkakaa vain sitä tinderpelailuanne älkääkä koskaan puhuko kellekään mitään tuolla ulkona. Ja kaikki naiset, odottakaa ehdottomasti että juuri sen miehen täytyy tulla aloittamaan kaikki, älkää olko koskaan senttiäkään aloitteellisia itse.
Niitä 150:ntä tindermatchia voi sitten kytätä ja odottaa, että joku niistä tekee aloitteen ja vaikutuksen. Ja jos joku tekeekin, niin just se ei ollut se mielenkiintoinen tyyppi, niin ei siihen viitsi vastata.
no ei kannata huolestua jos olet miehille kelpaava missi niin sanot niille moi niin saat pantavaa. jos kelpaat vaimoksi ne tulee sulle puhumaan siitä raappaat parhaat päälltä jos et taas ole malli ja missi niin jäät yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tee itse aloitetta? Miksi aina halutaan että miehet tekisi ne?
Olen lukenut kirjoista, että miesten pitää antaa olla niitä "saalistajia"; muuten koko suhde alkaa aivan väärältä pohjalta. Jos nainen on liian aloitteellinen, koko parisuhdedynamiikka kärsii pahasti.
Ne kirjat on kirjoitettu 1800-luvulla. 2000-luvulla kukaan ei tee aloitteita.
On kyllä pohjattoman surullinen tämä nykyihmisten sielunmaisema. Pitäkää tunkkinne, naiset ja miehet. Jatkakaa vain sitä tinderpelailuanne älkääkä koskaan puhuko kellekään mitään tuolla ulkona. Ja kaikki naiset, odottakaa ehdottomasti että juuri sen miehen täytyy tulla aloittamaan kaikki, älkää olko koskaan senttiäkään aloitteellisia itse.